Johan - Två sidor
Jag har skrivit två helt olika texter, en har jag haft uppe här men fick jävligt snålt med kritik så jag lägger upp den igen. Den ena texten är bara uppbyggd på känslor och djupa tankar. Men den andra är bara allmänt skitsnack. Skulle vara skoj att få lite kritik. Text NR. 1 Moderjord ska nu föda döda barnet över röda havet Jag står kvar för att utan möda förgöra överjaget Dina fina ögon når mig, via kanten på en sandstrand Dina blickar blänker som diamanten från ett armband Styr rodret du är kapten som ska följa med till djupet Smak av uppgivenhet, är det som ska dölja felbeslutet Jag vill ha det såhär jag är en slav på detta viset Kosta va det kosta vill det är jag som sätter priset Håll bollen i luften med förhoppning att se den landa Lever i symbios det jag ger dig är det vi ger varandra Jag missar bussen väntar på nästa, det är vedervärdigt Jag lever färdigt, det kan inte kännas mer förjävligt vad jag vet kan jag inte svara på du finns i minnet- I mina baktankar. du får vara kvar o minns i sinnet Alla dessa tankar, är från livslust till livsgnista Älskar dig överallt men min puss blir din livs sista För att skiljas från mig är din segervissa mardröm Och erkänner att det här är min egna lilla dagdröm Text NR. 2 Du vet att jag gör inandning inkonsekvent på tysta offer Så välj sanning eller konsekvens precis som ryska posten Ghetto bitches från betongen ser jag mest sparka i backen För deras slagsmål ser ut som hästar som fightas i vattnet Jag glider fram, skriker och härjar med min keps på snedden Ja du är skitbra men du är bara fet när man mätt på bredden Jag ligger och sover och ser ut som ett nysänkt skeppsvrak Därför knullar jag allt som har en blygdläpp och hjärtslag När jag öppnar käften skakar alla, nej då skakar det skallar Jadå, förutom du och dina dawgs som ser ut som rakade kalvar Fuck att vara känd på whoa, jag pallar inte med skrytsnack Tar inte i dig med tång jag plockar ut dig med en grytlapp Det gäller brudar och bitches är jag åsnan mellan två hötappar När du kickar freestyle har du fusklapp i form av små kölappar Du går i högklackat och är trögfattad och jag fyller din tjej När hon fyller år och sen skyller jag på att jag va fyllekåt När jag säger vad jag säger så blir du trångsynt och dummare När du säger vad du säger så blir jag bång-styrd som pundare
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|