För Många..
För många gravstenar med namnet av våra vänner för mycke knas som händer hära i sverigee. ``Skolka från lektioner en massa rektorssamtal till att pendla på stationen under varje helgdag arvsanlag nån såg pappan drunkna där i flaskan vissa föll för grupptryck resultatet det blev samma en våg av alkohål lika stor som en tsunami en vän blev vän till droger, o ja stod bokstavligt stadigt musiken blev mitt ljus igenom mörka nätter till lyriken ifrån strul skrev mina första texter växte o ja kunde hålla ögonen på vägen du körde av ´och ja klarade inte att bära dig du gick ner i träsket ^puffa söta ciggaretter från spindel nätet till kistan som blev ditt hem sen Vafan! svälj hellre eran stolthet än alternativet som sagt hellre feghet än armband med silen testa allt festa på hårt tills man slår i mark aldrig mer vakna elr vakna varje dag på asfalt överallt för lätt att köpa skiten nuförtiden problemet därimot inte lika lätt att bli fri sen äppel saft morots juice allting för renat blod men staten battla alltr de du pissar i ditt urinprov polisen tar ditt knark skiter i nålhål på din arm framtid hög på anstalt döden kanske bli ditt straff jag har fått nog snälla nu måste vi ta ställning lämnad av ett samhälle vi måste själva skapa ändring.. Lite morgon tankar..
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
|