I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärlekstörst [Dikt]

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-04-28 04:17

Kärlekstörst [Dikt]

Beskrivning: När man ser nån som e sötare än honung, som man drömmer om men vet att det aldrig blir som man önskar. Det är lika bra att ta bort alla spår som man kan fastna i. Men sen har man ändå henne i drömmen. För man vill. Det är drömmar o verklighet om kärlek.

Jag slipar bort dina fingeravtryck på min hud och vill veta hur det ser ut där vägarna tar slut. Du är stjärnan i natten som jag tappade bort och nu är det svårt att hitta rätt.

Du skakar när jag håller om dig men vet du inte om att jag känner samma sak? Lägg dina händer på mitt bröst och känn hur mitt hjärta skriker efter värme och inre tröst. Du kan få mig om du vill för jag vill kyssa dig och lite till.

Du får röra mina händer när du vill och jag kanske skakar när du är bredvid men det blir lätt så när ett hjärta inte kan stå still. Vi skriver ett kontrakt med Gud där vi lovar att alltid vara nära varandras hud.

Jag vill skrika men är för svag för du är så vacker och jag fruktansvärt ful. Mina ögon blundar när jag ser i spegeln och jag tappar mitt självförtroende ännu mer. Håll så hårt du kan i mig när jag skakar för sen känner du pulsen som slår sönder mina halvläkta sår. Jag vill vara så nära din kropp det bara går men jag vet att du är en sån jag aldrig får.

Men jag vill älska med dig i natt.

fuck it...