ThugzZ - Det var vi två
Det är våran första riktiga text! Droppa kritik! Ref. Älskling saknar du mig inte mig?/ Har du inte en aning om vad jag känner för dig?/ Hur kan du göra såhär mot mig/ fattar nog inte att jag är kär i dig./ Det var vi två/ och nu står jag ensam på tå/ snälla kan du inte ta och förstå/ att du är mitt allt/ du får inte lämna mig nu det skulle kännas oerhört kallt./ Jag sitter på mitt rum och tänker på dig/ hur fan kan du ha tappat alla dina känslor för mig/ Det är en obeskrivligt stor smärta/ men du känner väll inte att jag går runt med ett krossat hjärta/ snälla älskling jag vill ha dig tillbaka nu/ för i mina tankar snurrar du/ Jag hoppas att du vet vad det innebär/ Jag svär/ jag ska aldrig mer bli kär/ Ref. Älskling saknar du mig inte mig?/ Har du inte en aning om vad jag känner för dig?/ Hur kan du göra såhär mot mig/ fattar nog inte att jag är kär i dig./ Det var vi två/ och nu står jag ensam på tå/ snälla kan du inte ta och förstå/ att du är mitt allt/ du får inte lämna mig nu det skulle kännas oerhört kallt./ när det var vi två var allt så bra som det kunde / men dina känslor för mig var inte alls som jag trodde / när du inte längre tyckte om mig var som ett slag under bältet/ mitt liv var perfekt men blev snabbt rena helvetet / trodde det alltid skulle vara vi två..men jag hade fel / lämna mig och jag är inte längre hel / älskling kom tillbaka till mig snälla du / att du lämnade mig det kändes helt sjukt / allt i mitt huvud är tankar på dig å du ska veta att jag älskar dig / jag älskling du ska veta att du är en underbar tjej / Ref. Älskling saknar du mig inte mig?/ Har du inte en aning om vad jag känner för dig?/ Hur kan du göra såhär mot mig/ fattar nog inte att jag är kär i dig./ Det var vi två/ och nu står jag ensam på tå/ snälla kan du inte ta och förstå/ att du är mitt allt/ du får inte lämna mig nu det skulle kännas oerhört kallt./
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|