Frigolit - Du och Jag
En text ja e hyffsat nöjd med.. har även spelat in detta.. ligger under audios me samma namn =) Vers 1 Vi hade de så bra, varför svek du mig tjejen? - Kom tillbaka till mig, lyssna va säger - Jag älskar dig än, du finns här hos mig - Ja du finns i mitt hjärta, jag finns här för dig - Vaför svek du mig för? hade du hittat nån annan - Och jag ber på mina bara knän, kan du inte stanna - Vi hade de bra, sen en dag fick du för dig - Att jag var ingenting att ha, men ja älskar dig ! - Kan inte leva såhär, Förlåt för allt jag gjort - Kan vi inte börja om från noll, och sattsa på nått stort? - Dina kompisar förstörde, en framtid för oss - Men jag tror på dig och mig, det finns alltid ett hopp - Du greppa min hand, men vi glider isär - Jag rammlar ner från stupet, och jag lider ju här - Varje helg så väntar jag, jag väntar dig - Men skit i vad andra säger, jag vet att du älskar mig! - REFF: Ett liv utan dig, jag finner inga ord - Jag flög bland molnen, men mina vingar dog - Jag tittar på dig, men du vänder dig bort - Kom tillbaka nu, ja tänker på oss - Vers2 Det bästa som hänt, Var när ja träffa min ängel - Du sa du älskar mig, när vi låg där i sängen - Betydde det inte nått?, tänkt på mig för en gång skull - Jag kämpar för dig än, men du välter mig omkull - Du är ett virus på min hårddisk som jag inte kan ta bort - Jag tänker på dig, Men du är för långt bort - Vi var som gjorda för varan, Men du springer ifrån mig - Jag ligger och gråter, men du skyller ifrån dig - En sak är säkert kan inte leva utan dig - Jag vill ha dig här hos mig, vill inte leta efter tjej - Även om du hittar nån annan, i ditt tycke och smak - Så kommer han aldrig älska dig lika mycket som jag - Prat: Du spottar på mitt hjärta... Fy fan.. Men ring mig en dag.. Älskar dig.. Nu och alltid REFF: Ett liv utan dig, jag finner inga ord - Jag flög bland molnen, men mina vingar dog - Jag tittar på dig, men du vänder dig bort - Kom tillbaka nu, ja tänker på oss -
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
|