Mathias
REF vad hände mathias ,allt gick så snabbt nyss gick du vid min sida nu är du fast i marken där du ligger o vilar din enda dröm de var att bli fri va mathias jag saknar dig vännen du såg så mycke dåligt allt för länge ser mot himmlen o jag undrar om du ser mig stänger mina ögon o jag ber sen till gud att han kommer ta hand om dig att du inte längre behöver vara helt själv vad hände mathias ,allt gick så snabbt nyss gick du vid min sida nu är du fast i marken där du ligger o vilar din enda dröm de var att bli fri va V1 om vi ändå hade lyssnat kunnat ge dig några råd ingen fanns där när du fick be om nåd de var allti dig dom valde dom slog o sparka dig ingen våga säga stopp o du fick bära allting själv du blev allti utstött redan från början dom sa så mycke saker o jaag undrar varför, vad hade du nånsin gjort dom tänk om de var ombytta roller tänk om de var jag ist, jag såg hur du led o ja ville inget hellre o de sved när du stängde allting inne fyllde din själ du leta efter hjälp men de var ingen var där för diiig, du var ensam i världen du tappade greppet o då slutade färden REF vad hände mathias ,allt gick så snabbt nyss gick du vid min sida nu är du fast i marken där du ligger o vilar din enda dröm de var att bli fri va mathias jag saknar dig vännen du såg så mycke dåligt allt för länge ser mot himmlen o jag undrar om du ser mig stänger mina ögon o jag ber sen till gud att han kommer ta hand om dig att du inte längre behöver vara helt själv vad hände mathias ,allt gick så snabbt nyss gick du vid min sida nu är du fast i marken där du ligger o vilar din enda dröm de var att bli fri va V2 du var så tyst där på sluten jag kunde inte nå dig du var väll sjukt less, o så gårde när man aldrig får skratta utan rädsla när ingen fattar , din mamma fick läsa brevet som du lämna på sängen ditt sista farväl innan du hängde, dig i ett rep uppe dära uppe på vinden jag önskar min vän att vi möts igen i himlen nu undrar alla varför du blev förlorad alla dom som bara gick förbi dig i skolan kanske förstår dom när dom bli äldre att ist för att frysa ut nån ska man ge värme livet går vidare men inte för vissa Mathias är en av alla dom som blir vilsna Mathias är borta vilar under en gravsten men hans själ är i himmlen där är han helt hel REF vad hände mathias ,allt gick så snabbt nyss gick du vid min sida nu är du fast i marken där du ligger o vilar din enda dröm de var att bli fri va mathias jag saknar dig vännen du såg så mycke dåligt allt för länge ser mot himmlen o jag undrar om du ser mig stänger mina ögon o jag ber sen till gud att han kommer ta hand om dig att du inte längre behöver vara helt själv vad hände mathias ,allt gick så snabbt nyss gick du vid min sida nu är du fast i marken där du ligger o vilar din enda dröm de var att bli fri va
*Jag får ofta hypnagoga hallucinationer i form av ljud*
|