Kekke - Svarar Totte2 & Charly_Chit
Såg dom dissa mig .. å svarar bara nu har lite å göra å så .. Totte2 & Charly_Chit Dissa mig Å mitt crew Charly Du får ett Märke i pannan av mina små skor... Nu är ni på Hal is ..Smartdrag att Dissa en Kung som jag Jag Glider Fint på isen Medans ni halkar av! ..Nu ska ni dö eliminerar er som Adolf hitler är ni Rädda? ni vibrerar Å skakar,Som kåta bullFitter orkar inte ens Läsa eran diss,Därför Får ni Inte svar på era rader Totte2 's Skit är Ungefär Lika tajjt som om jag vore lös i magen.. Så jag är ingen rappare? eller vad skrev du i min gästbok? charly Ändå tar du att battla mot kekke.. som rätt stort! Charly_Chit är riktigt Kass ..Som Tysk dubbade långfilmer ge kritik på era dissar?,tråkiga,Två riktiga Sömn piller Totte2 har du bra flow? ..Ändå drunknar du i badkaret tar fram mitt rimblocket och Skriver tillbaka hat-rader sänker dig till marken..Tills du håller samma Nivå som Servo Å mina rhyems är heta och behåller Värmen som en termos PZ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|