lite längre än fjärilens...
Jag skriver till slut om drömmar som livet rivit itu Tiden då du var mitt allt och jag var ingenting Du skapade en virvelvind av tankar och drömmar Du skulle bli till MIN brud, en tjej med allt man kan önska Jag ville bli mer än bara vänner, men var den svaga länken Så sen en dag bröt du våra band (och sen låg jag bara där) och sen låg jag bara där och tänkte på känslan Ensam i längtan, älskade känslan som brände i hjärtat Och sen låg jag bara där, trött på att vara kär trött på allt det här, trött på dig, mig, oss och er Jag ville bara somna och glömma allt om dig för solen, värmen, sommarn och grönskan stannar ej Jag fick krossade drömmar och en värld i spillror och jag hoppas och önskar att du är den sista som ger mig det Nu sitter jag här med minnen av en kärleksthriller med en livslängd som varade lite längre än fjärilens Du är den fina ängeln som rubbade mina känslor och jag vill fortfarande efter två år bara vila i dina händer Livet känns som ett tv-spel, tiden som en evighet även fast vår tid inte ens varade i en tredjedel av ett år. Du är en nål i en höstack, men ändå det största som jag vet Det är som att gå i högklack mot att störtas i avsked Så jag ramlar bakbunden i avgrunden av tid och rum och försöker få ordning på alla känslorna som du rivit runt Du var kvinnan i mitt liv, som gav mig dimma och ett regnmoln Jag blickar mot en tid, då jag blev hindrad av ett hänglås Det jobbiga var att jag var låset och du var en nyckel En nyckel till glädje, och för en tid var jag lyckligt Men tiden gick och jag höll hårt i vad jag kände för dig Jag drömde att du tänkte på mig, men kände jag dig? och jag undrar fortfarande vad jag gjorde fel Att du var så tydlig och jag ändå trodde mer Kritik, tankar, komentarer.. skriv tack :) frid
http://www.myspace.com/souldbeats
|