Krook - Jävla wannabe
blev så trött på alla jävla wannabes som finns..så satte mig å skrev den här!. kanske inte den bästa men jag skrev den på typ 5 minuter din patetiska jävla wannabe// kom på något eget, sluta göra som jag! låt bli! (LÅT BLI!)// visst mannen ja vet ja är wicked men du e wack// snälla sluta ja orkar inte höra på ditt skit snack// du försöker vara som jag men du har absolut inte lyckats// gefan i att göra som jag för annars kommer din näsa tryckas// ja tryckas inåt av ett av mina slag ett slag som får dig att falla// nät jag är färdig med dig kommer du inte äns våga challa// ja säger något så hör man dig säga det samma nästa dag// mannen inse faktum du kommer aldrig kunna bli som jag!// jag blir trött på att du baitar min stil men du får mig att skratta// du mislyckas me d du försöker å gör därför bort dig själv fatta!// ja fatta att du e keff mannen du e en fuckad snubbe// ja svär d kommer snart smälla å du kommer du se dubbelt// om du tror jag menar dig kan du gärna ta åt dig// för inte en jävel ska fan få baita mig!// Droppa kritik folket!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
|