Patte-Världen
//Vers\\ Jag måste komma in i ett nytt spår här i livet// För mitt förflyttna är bara rivet// Ett stort koas bara,Det måste finnas mer// Än dom fattiga på gatan som ja ser// Kan inte gud langa oss litte mer frid// Så alla männsikor kan få en stor framtid// Känna litte chas och köpa en villa// Än att bara ta knarket sniffa och måilla// Jag hopas att ni hör den här// Det finns inte än ända människa som tillhör till denna atmosvär// Vi måste kunna bota alla dom sjukdomar// Måste läsa igenom alla dom där papprerna som sätts fast med gummisnoddar// Då kanske vi blir lärda// Då kommer vi alla sjukdommar härda// Hoppas på att ni lyssna// Så vi slipper alla sjukdomar och folk som tystna// 2x //Refreng\\ Öppna ögon och bröja se// Kolla på världen som den e// Kalla kårar som sprid över alla// Varända männsika kommer falla// Om vi inte snart reagerar// För då blir det sjukdomen som segrar// //Vers\\ Allt börjar ju någonstans// Dom som fick cancer fick ju ingen andra chans// Döden varju väntan,Alla hade sin egen efterlängtan// Det kanske är de,så tänker hon eller han// Måste stoppas och det är nu// Nästa som dör kanske det är du// Det här måste stoppas i tid// Nu säger jag till min morfar vila i frid// Abis hiv// Många av folket vet inte va det e// det första börjar med hiv,som bara döddar// Men det känns som någon bara skövdar// alla dessa sjukdommar,är värren än dessa jävla svordommar// Det finns mycket folk som dör som ungdommar// Vi måste bota detta snabbt,vi måste tänka efter smart// Så vi inte utrottar våran egen art// 2x //Refreng\\ Öppna ögon och bröja se// Kolla på världen som den e// Kalla kårar som sprid över alla// Varända männsika kommer falla// Om vi inte snart reagerar// För då blir det sjukdomen som segrar//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|