-Patte feta. George-
//refreng\\ X2 Det här i är från vsa släken// vi är grabbarna som kännar respecten// Vi rappar tillsammans och gör vårt// jag ber och hoppas att ni lysnnar på vår låt// //Vers\\ (george) Jag Tar upp Micen Håller den i min hand// Så Nervös jag Kan inte ens Säga mitt namn// Står Här Brevid patte Båda uppväxta i Softkvarter// Dessa Rader Tillägnade till mina vänner jag älskar er// Jag rappar För alla mina Vänner o hela Min familj// Lyssna , läs igenom mina texter eller gör vad ni vill// Negerjäveln Som lever i en trygg atmosfär// Pumpar 2 till 3 Joints Lever i en annan värld// 2 Drog en svek Varför då? Ingen Vet// Tänker på er Stressad o sitter hemma// Vad ska jag göra? Jag meckar upp min femma// Leo O Anders Jag saknar eran röst// Det gör ont som fan d känns i mitt bröst// Hoppas att ni hör// Lyssna till det jag och patte kör/ //refreng\\ X2 Det här i är från vsa släken// vi är grabbarna som kännar respecten// Vi rappar tillsammans och gör vårt// jag ber och hoppas att ni lysnnar på vår låt// //Vers\\/(Patte) Jag och george gör ju det från samma sida// Måste säga några ord älskar dej ida// Det är kärlek vi behöver och inget annat// Älskar er som har vart vid min sida och stannat// Alltid vart där bakom mej och min ryg// Ni har vart som boddy-gards som gjort mej tryg// Min familj är ju det bästa,sen kommer mina bröder// Kommer alltid ställa upp ävem om jag blöder// tillsammans gör vi det här med frid// Hoppas på hiphop,ger oss en framtid// Döden kan inte äns skillja oss åt// vi kanske kommer vandra olika väggar,kommer alltid ihågg vårt// Ni kommer alltid va i mina minnen,som kallade tankar// Den här går även ut till polare som knarkar// vi har levt i visättra i många år,Det känns som kalla kårar// För anders och leo släpper vi trårar// Vi vill ha tillbaks våra grabbar// Så ingen av oss hinner röka sig ihjäl av tabbar// //refreng\\ X2 Det här i är från vsa släken// vi är grabbarna som kännar respecten// Vi rappar tillsammans och gör vårt// jag ber och hoppas att ni lysnnar på vår låt// ---------------------------------------- ------------------------------- Skulle ni kunna hjälpa oss med en låt tittel Och ge kritik gärna?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|