PhOne - Kommer det att hända?
Slängde ihop ett,Som tankarna kom skrev jag det, Är rätt newb på texter.Men känslor det har jag. Mitt liv flyter långt bort från verkligheten- Tänker på allt som hänt,i allafall helheten- Drömmer och tankarna om att försvinna finns- Älskar du verkligen mig? hoppas du minns- Du tar hela mitt hjärta,Nästan så jag kvävs- Vad vill du höra för att förstå? vad krävs?- Älskar dig av hela mitt hjärta Sandra- Av alla våra gräl ska vi inte oss klandra- Trots allt,Kommer jag snart ensam vandra- Vandrar längs den blåa himmelvägen- Om nån hör mitt namn är det bara sägen- Jag kommer inte tillbaka om det händer- Att det inte är du och jag längre,livet vänder- Skulle kunna säga hur mycket som hellst- Jag är ung,förstår ändå som den som är äldst- Har ej någon livserfarenhet,Vet ej vad leva är- Att leva med dig är något jag håller kär- Snälla förstå att jag älskar dig flickan min- Ordet Älska kommer aldrig lyckas förklara- Hur mycket jag älskar dig sandra,du o jag bara- Det ska vara vi tills denna värld skiljer oss åt- Jag tar era problem framför mina,er gråt,min gråt- Vännerna vet hur ett bra liv ska levas o vara- Dem tankarna har jag bara länge förvarat- Mina problem är och kommer ej vara avklarat- Hoppas du där uppe tar emot mig när jag kommer- Inte skickar ner mig till hell,där jag kommifrån,jorden- Den dag det tar slut mellan oss ser jag inget annat än bron- Hoppar med sista tanken på att jag aldrig fann den där tron-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|