Joto - Punchline session
yo... jag har precis skrivit en session som typ bara består av p-lines... läs och kommentera.. (fonky, om du läser den ska du inte ta illa upp) Vi börjar med att jag laggar din mama i 2 fps// Sen tar jag dig i röven så du låter som fonky2dafresh// Mina rader biter dig i örat, som mike tyson// Och jag flyter som en båt på en så kallad horisont// Ska du dissa mig, mannen känn dig knäckt som knäckebröd// Jag kastrerar dig, nu är nästa generation av din släkt död// Du måste rappa i målbrottet, i motsats till fronda// Mannen du är lika ute och cyklar som en kärringhonda// Du snackar bara skit, lika brunt som after eight// Ska du kalla din shit hiphop? Du kör som justin timberlake// Tror inte att utseende är allt som t.ex märkeskläder// Beefa mig och du upplever aldrig mer vacker väder// Det stinker det luktar skitsnack, och du flyter som nått som sjunker// Du är inte ens säker i pentagons bunker// Mina rader kör över dig som Britney spears versus en bulldozer// Och du är den första som öppnar en lyckokaka som säger att du är loser// lämna kritik sen... peace
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
|