Jag vill flyga iväg...
Jag vill flyga iväg, iväg bort från denna världen Det känns tungt att skriva undrar va denna penna väger Jag blickar mot slaskig snö, det sista spåret av vintertid minnena blåser i vindens bris, hittar åter min sinnesfrid Jag vill leva mitt liv på att skriva och spela musik men allt jag gör är bara ett sätt att få mig att delas i bitar Mitt rum luktar tåbira, det är vårtider med solväder Alla går runt i värmen, ingen tid för att va ovänlig Jag vill flyga iväg, iväg från denna stressande tid vara ensam i frid och för en stund lämna mitt liv Glömma melankoli och bara njuta av solljuset Slippa känna mig objuden och lämnas i avskum Jag skrattar bland folk, men gråter i badrummet För mitt liv är en evig känsla av att vara bakbunden Nu känner jag att lugnet börjar komma tillbaks Efter en lång pratstund med mig själv idag Ja, något jag knåpade ihop idag.. En line har jag postat här innan & två andra är från en gammal text från ca: 1,5-2 år sen. Komentarer & kritik uppskattas :) trevlig läsning frid
http://www.myspace.com/souldbeats
|