I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Canaz & Cäsh - If I Was God For A Day

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-03-27 16:39

Canaz & Cäsh - If I Was God For A Day

Canaz*:
If í was god for a day I'll first kill all the people in the world//
And then make slaves and feed them with meatballs in the dirt//
Run away from me, but u can't escape from me//
You're don't understand that you're running into "The Gape Of Meat"//
You ask: "Why that name?" -Couse I'm a god who sayin' so//
And then i'll give you break you will not do something more than play whit ball//
Stay with all, or be excecuted and die alone//
Your rap is cute so get an ex. by a cute microfone//
Like a bone i'm a god who first is dead and then i live//
I'll infect you all and you will be dead of a fit//
I'll create a hole, who shot bombs as a butt//
Pass the mic to Cäsh and let see what he will do if he one day was god//


Cäsh:
What if If i can be god for one day, A sunday//
I would make people happy, And Wake up on monday//
But not by gunplay, Just some birds churpin//
I'll take away the worst cursin, And birth Nice thing//
I'll make sure the light brings, Happyness and stuff//
I'll take away the tradgic mess and dust//
Make The world a better place, And shred the hate//
Make sure that no one will be dead to day//



*Canaz håller på med en audio-låt med plonning med samma text, samma topic.

SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats

2005-03-27 16:47
Många stav fel och fel grammatik ett exempel på det är
You're don't understand that you're running into "The Gape Of Meat"//
som på svenska motsvarar,
"du är inte förstår att du är springer in i "the gape of meat"//"
vilekt låter totalskruvat :P

även denna "You ask: "Why that name?" -Couse I'm a god who sayin' so//" är inte särskilt bra.


Sen känns det som ni slagit upp massor av ord som ni inte riktigt vet hur ni ska sätta in i meningar


Detta tyckte jag nog mest om av dem båda texterna
I'll take away the worst cursin, And birth Nice thing//
I'll make sure the light brings, Happyness and stuff//
I'll take away the tradgic mess and dust//¨

Bra för eran ålder, så träna på :) ni kmr bli jävligt bra snart :)
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."

2005-03-27 17:08
Ojojojojojoj!!!!! Nu vet jag vad d ska stå!:
Don't you understand that you're running into "The Gape Of Meat"//
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats

2005-03-27 20:46
haha :D
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."

2005-03-28 13:36
Hahaha! det behövs inte plus att jag har inte gjort klart min skiva!
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats

2005-03-28 16:15
zind P17: Gör d?
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats

2005-03-28 18:32
ah fan vad dåligt. allt är ju helt cpigt. och blir jätte dåligt,