Phace - Minnena från förr
Intro. Jag tycker att, om man kommer ihåg nånting måste det ha varit speciellt..det är därför det stannar kvar hos en hur länge som helst. fattar ni vad jag menar? det är liksom en del av sig själv. Jag älskar att titta på foton, minnen lever kvar att se sig själv som 1år igen fan va de e fint det är en kittlande känsla att se sig som barn inte som nu foton där man sitter me sprit bläddrar igenom ett fotoalbum och hittar guldklimpar som bilden på mig och farfar när vi leker när jag tittar igenom känns det som om nån stumfilmar vem var den dära tjejen igen vad äre hon heter justeja elina hon som jag pussade först de va mer än 10år sen tiden springer ifrån det var då det handlade om att bli störst först och inte om vem som hade me sig kondom vi hade en lycklig tid som småkids lugna mig senare först var jag en bråkis tid tid tid minnen minnen minnen fri fri fri tid som försvinner bar bar barn som springer iväg far far far som sitter kvar där grå grå grå hår som skiner då då då är tid som försvinner minnena lever kvar i din o min själ ett bagage som en och var alla vi bär! Andrea kommer du ihåg hur jag grät? när du och jag hamnade på en annan dagisavdelning Andrea kommer du ihåg hur du lät! när vi fick reda på att pendeln hade daglig försening jag ser på minnen då jag trodde vi var rika men sen fick reda på att pappa jobba dubbelt hoppade på honom såfort han kom hem för att fika det kändes som om han krigade i en djup djungel jag kommer ihåg när karina kom in i våra liv hon var så söt med sina stora gröna ögon var avundsjuk först hon fick sitta fram i vår bil men lugnade mig när hon höll mitt finger mina päron minns när jag var 1år och snodde öl tur att dom hitta mig innan jag snubbla o föll tid tid tid minnen minnen minnen fri fri fri tid som försvinner bar bar barn som springer iväg far far far som sitter kvar där grå grå grå hår som skiner då då då är tid som försvinner minnena lever kvar i din o min själ ett bagage som en och var alla vi bär! Kommer ihåg hur jag grät när farfar försvann ett olyckligt öde för en så älskad person hatar isen som startade ditt förfall gud finns inte har jag sett efter reson farmor finns kvar även fast hon mår sämre jag vill inte att hon ska gå samma väg men det är väll bara en del av att bli äldre om man ändå kunde få åldern att stänna där alla säger alltid att jag blivit större sen sist bara för att julen kom emellan smal perioden jag önskar att jag slipper behandlas me cellgift eller att behöva återuppleva depp episoden liv död är en del av våran livslånga börda några väljer singel andra att föda tid tid tid minnen minnen minnen fri fri fri tid som försvinner bar bar barn som springer iväg far far far som sitter kvar där grå grå grå hår som skiner då då då är tid som försvinner minnena lever kvar i din o min själ ett bagage som en och var alla vi bär!
Follow the dao, right about....NOW!
|