Till min älskade ida
//refreng\\ 2x VArje gång jag tänker ,tillbaka i tiden// JAg älskar dig fortfarande,JAg kommer inte ge upp striden// Jag hade det svårt// Kunde bara tänka tillbaka på allt som var vårt// //VeRs\\ Allt det började,när jag började i 7:an// Spelade grym och ville va en man// Du gillade mej, i några månader// Fattar ingen ting,bilar jag sålade// Tåg och peronger jag målade// Du gav mej allt jag ville ha// Men det ända jag sa va dra// Tills slut insägg jag en dag// Det var kärleken du ville ge// Jag var tvungen att inse// Du vissade blickar och fick mej le// Du öppnade mitt hjärta och världen den fick se// Patte han som för kärleken vill be// Kollade på ida kärlek hon ville ge// På kungsberget,vi första gången träffades// den där kramen jag fick den lättades// de kanske va då kärleken testades// Hon och jag vissade kärleken röd// Vi tände den som en glöd// //refreng\\ 2x VArje gång jag tänker ,tillbaka i tiden// JAg älskar dig fortfarande,JAg kommer inte upp striden// Jag hade det svårt// Kunde bara tänka tillbaka på allt som var vårt// //VeRs\\ minna minen finns bara kvar// Ville att det skulle bli du och jag inge mer krav// Det gick inte så bra framåt// Allt kanske bara igentligen gick bakåt// Du log// Du berättade aldrig hur dina känslor dog// Jag togg det som slutet på livet// Orkade inget mer allt va redan skrivet// Mina känslor kommer alltid finnas kvar// Det spelar ingen roll om jag gräver min egen grav// Du gjorde det med flit// Bara för att göra mitt liv skit// Nu är jag nästan helt pank// Vill inte sluta så livet sörjs av knark// varför Kärlken gör ont// Som sagt utan dej käns allt tomt// Det finns ingen som kommer kunda ersätta din plats// Det är rätt sagt// //refreng\\ 2x VArje gång jag tänker ,tillbaka i tiden// JAg älskar dig fortfarande,JAg kommer inte upp striden// Jag hade det svårt// Kunde bara tänka tillbaka på allt som var vårt// //VeRs\\ Mina känslor vad är det jag bränner// Gott folk hoppas ni förstor vad jag känner// Ida hoppas du kommer tillbaka// Om du kommer tillbaka, dumpar jah min hash-kaka// För mej är kärleken som asvalt// det är för dej jag har fasnat// Gjorde allt för du skulle va glad// Vad gjorde du för mej säge mej vad// Mitt hjärta ville göra det bäst// de kanske va mej du testa// Jag kan inte ta nått som en tröst// Jag hör dej där inne som en röst// Var du tvungen att mej dumpa// Tände på din fetta fina rumpa// Men du tog plasten som nr:1 i mitt hjärta// Du var instängd där,i bland smärta// Men om dina känslor kommer tillbaka// Säg till då för mitt liv då vakna// //refreng\\ 2x VArje gång jag tänker ,tillbaka i tiden// JAg älskar dig fortfarande,JAg kommer inte upp striden// Jag hade det svårt// Kunde bara tänka tillbaka på allt som var vårt// ---------------------------------------- ----------------------------------- Hjälp mej med vad som är bra och dåligt vet att jag har stavat fuckt upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|