I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

lite bajstext prutt prutt!

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-02-12 22:28

lite bajstext prutt prutt!

och lite bajstext från sveriges sämsta YEAH GOGOGO

ge mig Ett beat, sen så räcker med att du nämner mitt namn din fitta//uppe på sen är du så jävla svullen och röd att man kan missta dig för klitta//och det kvittar i om du är nybörjare eller pro och ja, jag vet att alla tittar//och inte fan är det mitt fel att du slickar min röv i hopp om att mitt flytande flyt smittar//
jag trollar bort ditt fula nylle som om det jag nyss skrev är magi//och för varje rad jag droppar försvinner en slev ur ditt liv//
och får jag fråga hur det känns att leva ett liv din pappa ska fylla med hiv, bög//du borde sluta rappa för det enda relativa du kan spotta är ju för fan ditt eget saliv//nu står jag oberörd och trampar in din panna och försöker fylla din skalle med bly//alla kommer från och med nu, titta upp i skyn eller tvinga sig att se på dig, med avsky// sen hoppar jag jätte högt upp i luften och landar sen rakt på ditt klena bröst//bara i hopp om att du ska tappa luften och på så sätt kunna kväva din egen röst//Jag droppar allt hett som om jag producerar på glöden av en cigarett//kan vett och ettiket och vet hur texter ska skrivas rätt, jag ska äta mig mätt//jag skär dig i bitar, du är en kotlett, sväljer dig och spottar ut ditt skelett//river dig i bitar, du är en biljett, du blir spolad som skitet i min toalett//Laddar ett magasin, drar upp hanen och tömmer det på dig ditt svin, LID! //drar upp min rambokniv, delar digsom en apelsin, bara för att tömma min kropp på adrenalin//du e ju fan fan så jävla wack att ingen vill stå bakom din rygg //ändå gör alla det för det är från den vinkeln folk kan tro att du är snygg//

:P
skrev ihop nån super dåligt på några minuter :D

Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever.
Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."