Kekke & Wanni - Tankar Och Känslor
Jag satt å skrev en text,sen logga wanni in på msn så fråga ja om hon har lust å droppa nått =) så sa hon ja visst, så skrev vi en vers kvar om tankar å känslor... så här har ni texten =) . ge konstruktiv kritik så man kan utveklas,och KOMIHÅG MAN UTVEKLAS INTE AV ATT "SLUTA RAPPA,sluta skriva överhuvudtaget" osv osv... säg ist va man ska förbättra! KÄRLEK TILL FOLKET ! KEKKE & Wanni - Tankar & känslor Kekke: jag sätter mig ner och Låter pennan tala fritt- Fyller pappret med känslor och ändå är det helt vitt?- För mina känslor är tomma,jag känner inget alls- Känner inte ens hur jag har gråten i min hals- Jag Lutar mig bakåt,och Sjunker in i mina tankar- jag tänker på dig,och mitt hjärta börjar banka- Jag har förlorat mycket,vänner och kärleken- Allting är hopplöst och min själ har frusit fast i helvetet- Hur ska jag orka att gå vidare,Efter Livets långa väg?- alla smärtor bara förtär en,jag kommer Plågas ihjäl- det skriker i mitt huvud,och jag frågar mig själv?- varför försöker jag bara Igronera alla Smärtor när ja kan ropa på hjälp!- Mina Känslor och tankar bara snurar runt- och trycks ihop i bröstet som en tung klump- Som får hjärtat att slå långsamt,får tiden att stanna- jag har inte ens kommit halvvägs men jag måste fortsätta vandra- Wanni: Jag har ropat på hjälp men nått slutet i form av en återvändsgränd- Men i brist på framsteg sitter jag på samma plats och gråter igen- Min själsliga ande har dragit sej tillbaka, åter till sin vila- Så nu är jag åter ensam kvar med pennan utan att kunna skriva- Vill fånga insperation till bistra och vilar ögat mot havet- För alla mina tankar och alla drömmar går ner förlorat i graven- Har valt en besvärlig väg att gå genom snöbeklädda sumpmarker- Alla meningslösa ord är numera förenade med en enda dum tanke- Jag ställer svåra frågor i hopp om att få ett motsatt svar- Men allt blir bara bara mer problematiskt och omvandlas till ofattbart- Jag hör inte vinden längre, jag ser inte någon sol som skiner- Det är bara bortkastad tid att prata om kärlekens ord i livet- Dom har aldrig funnits, finns inte, kommer aldrig att finnas- Jag behöver bara berätta sanningen för att få samtliga att minnas- Är det oroväckande att få höra blir det sorligt att vara med om- Men lögner är också en form av sanning som man måste ta sig igenom-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|