I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alexis - "kom igen skriv vad ni tycker!" plz

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-01-18 22:19

Alexis - "kom igen skriv vad ni tycker!" plz

Mitt första kliv det va starten på mitt nya liv //
livet jag lämna va det jag skulle glömma gråta och förlåta //
Jorden öppnades på alla sätt, jag fick ta mig i kragen och minnas allt jag sätt//
På mitt sätt så fick jag känna alla stunder jag bett, detta är mitt sätt att tacka min familj mitt kött o blod ni é allt på denna jord!//
frihet frihet! jag skriker dessa ord till alla på våran jooord!//
fatta o förstå vi ligger alla på samma nivå//

________________________________________ ___________


alexis - fatta, förstå

pappan va ung o dum han gjorde mig stum hur kan man va så dum/
vers : fatta förstå du va allt jag kunnde nå
du lämna oss på gatan som vi vore skit men du visste inte vem vi va , och du missa allt dé bra/
nu står jag här med 2 fötter på jorden och siktar min hand mot dig, grät öppet och sa ditt namn ville bara ha din famn/
jag klara mig endå men snälla förstå säg förlåt och ja ska ge dig nåd/
det är aldrig säkert när man blir övergiven helt ensam och efterbliven/
mamma dina ögon lyser upp mitt liv med kärlek och kraft du é allt jag har i min makt/
mormor du é min lilla det mest värda du gör mitt hjärta att härda/
marcelo minns varje gång du fick mig att skratta varje gång du fick mig o fatta , fatta livets stunder/
vers : fatta förstå du va allt jag kunnde nå
du missa mina första steg mitt första ord, du missa mitt liv för folks ord ska det va så svårt och förstå/
jaklin , du är mitt sjätte sinne,kraften i min hjärna min högra hand du tar hand om alla mina band/
livet är en del av mig som aldrig kommer förstå , men jag måste stå på/
erhan din röst är som en vissla i mina öron, min kärlek kommer aldrig vissna broderskap i alla band/
det svider när ja ser dig lida, kraften är starkt så stå bara kvar på våran mark så blir du stark/
timmar går, minuter går det finns tider då ingen förstår då all dess simpati är en makt av våran demokrati/


_____________

langa lite kritik, tänk på att jag inte är värsta proffs :D // alexis 645

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.