I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skriver va jag känner

Vår Hiphop - Lyricism

   

2005-01-17 10:41

Skriver va jag känner

Hmm har håltimma nu, så tänkte skriva lite!
ge gärna kritik/beröm!

Sätter mig ner, tänker skriva va jag känner/ Ser mig omkring, tänker vad som än händer/ Så kommer jag aldrig sluta med hiphop det är mitt allt/ förklara mina känslor måste hålla huvudet kallt/ Ni kan ta mycket från mig till och med mitt liv/ men hiphopen lämnar mig aldrig, det är min livsstil/ Mitt namn är Ed/, och först av allt vill jag ge cred/ till er som brinner för det här och fattar va det handlar om/ när du inser, kan du ta dina känslor och förvandla dom/ Till sköna texter, till ett soft stycke med musik / släppa en skiva och sälja mycket i butik/
Konstigt utseende, baggyjeans fet dialekt/hiphop är va det är och förtjänar alltid respekt/
Konserter i små lokaler, folk från scen som spottar ut vokaler/dolt budskap som sänder ut signaler/ Eller dissa varandra i battle finaler/ Hur som helst, hiphopen stannar inom mig tills jag dör/ Jag snackar om musikstilen i mitt liv som aldrig upphör/

Peace out!

www.eddaonline.se