Objekt Nr:1 För skit snacket
Objekt Nr:1 för skit snacket här, Många försöker å få mig väck för alltid. Sammtidigt som de vet att jag har lyricker som kan krossa hela siten\
- som ett virus en riktig hackspett. Så de är alltid samma spel ingentig ändras oavssett...SÅ jag den äkta mannen här,
ger er alla ett littet förspel för jag vet att bitche´s som ni SLUTAR ALDRIG!! suga Dicken he! he!
Eller skulle det kanske låta bättre om jag skulle säga det på sve KUKEN!!
Stick eran fucking falska ludder för det här blir mitt nya hemaplan min stattegi flytter medans jag sammlar på nya a.k.a z
Äckelpotta bland alla andra Aliassss.
É...Just det!! vad jag ska verkligen fortsätta att vara ehhj Dnh jag krossar hela din DNA trädd, över 666 hundra decenier!!
så varågod ni får gärna kalla mig för Mr Lucifer för så mycket som jag bryr mig..NOLL den här killen behöver total kontrol över alla mothafukerzz som öppnar sin goja tilloch med en papegoja kan lägga rim å pushlines bättre än du så gå och fråga papegojan om en atograf se om du får, den komer bitta dig för att du gör den sne jag hoppas du förstår!!
Och sisst men ine minst SOY- du vet väl attdin mamma,flickvän och din älskarina suger albanska kuken Idag tack tack jag e kaske hög men jag tror jag fick hela denna vinsten som en poker hög samtidigt som jag hörr apllåderrrrrr VAD!!!!!!