Crap. 16 rader Hej och hallå, jag skriver denna text med en hand i brallan Jag slår in min hand in genom din strupe, nu kan du "handtralla" Om man tar bort "ung" och "hälsan" från ungdumshälsan blir du kvar Sliter ur din kropp och samlar ihop dina tarmar och väver dukar Du skryter om hur bra du är, men sanningen är att du suger mer än Zara Whites. Du kommer till vår battle iklädd skottsäker väst, själv har jag bara "tight"s Slänger skit på dig, så du börjar låta som soundtracket till en Chaplin film På dessa rader håvar jag fan in mer laxar än va de finns i ett fiskstim Du skulle inte ens kunan få tur om du tog och runkade med en lyckoamulett Jag slår dig hårt över dina VITAla delar tills du blir vit som en huvudvärkstablett Jag tar en massa fiskägg och dig och skapar en helt ny drink, Citronrom Tar tag i dig,slår med hammare och lämnar dig fastspikad i sofflocket som Kronblom Jag slår dig så lätt och hårt att du ångrar att du inte blundade för min utmaning Jag trycker upp ditt huve i din röv, och upp i magen, nu snackar du buktalning Du skickar torpeder på mig, det var du som valde att battla mig, det e fan ditt ansvar Kaxa emot och jag slår ner dig och vrålar ”ÄR DET DITT SLUTGILTIGA SVAR??” KONSTRUKTIV kritik!