En halvklar låt jag har börjat att skriva på
SOCKER!! Socker jag svär, med dig vi min sida känner jag mig som en MÅNGMILLJONÄR.... Jag älskar dig o dina sexiga kläder, du är mitt solsken i det dåligaste VÄDER.... Du är underbar och fin, beroende av din kärlek värre än NICOTIN...... Hoppas du aldrig kommer att försvinna, du är den jag lever för, min ända KVINNA.... Du är mitt allt, utan dig känns livet KALLT..... Denna text är från mitt hjärta, den dissen va baserad på min SMÄRTA... Du existerar också i min hjärna, hoppas du visste det, min älskade modellstjärna.. Om jag är vetet, så e du min kvarn, du e kvinnan som ska föda mina BARN .... Lyssna! jag är kär, hoppas det inte blir BESVÄR........ Älskling du är mitt enda begär, och du är sötare än TRANBÄR..... Jag är fäst vid dig som en svamp på ett träd, Du är min nyckel i min inlåsta VÄRLD..... Jag älskar dig tills mitt liv tar slut, Jag älskar min tjej varje sekund och MINUT.... Bäbis gråt din sista tår, All kärlek du behöver av mig du FÅR..... Jag finns för dig, och tänker på dig varje dag, Om du hoppar så hoppar JAG.... Du är finare en den finaste blomma, Och du är vackrare än solnedgången över LOMMA.... För mig är du dyrare än världens guld och diamanter, Om kärlek mäts i gram, så väger du mer än savannens alla ELEFANTER..... Du är för bra för att beskrivas med en penna, Mirna, du är värd så mycket mer än en text som DENNA......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|