I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

hehe hittade några 4 år gamla texter

Vår Hiphop - Lyricism

2004-11-18 21:53

hehe hittade några 4 år gamla texter

tillbaka i misärens hemstad och hittade texter somär en massa år gamla haha.

För nu är jag förbannad på det mesta allt folk som håller på att förpesta
Som att Diallos mördare går fria och att vissa lever i samma standard som en svinstia
Men det värsta är nog haiders frihetsparti av mig får dom fan ingen sympati
Och nu måste vi ta i för att dom inte ska få någon mera makt
Skönt nu har jag i alla fall fått det sagt men jag har mycket mer att säga och många fler ord att meja
Ner i era hjärnor jag ska snacka så mycket att ni ser stjärnor
För jag ska få ur mig allt även fast folk säger att jag ska ta det kallt
Men varför då ska jag bara stå och se på när folk försöker uppnå
Sina sjuka mål genom skjuta hål i skallen på personer styr och förtrycker millioner
Startar fascistiska organisationer skapar stora krigszoner /hur länge ska det få hålla på/
Innan folk börjar förstå/att den här världen är rå/och vi har tur att vi bor i väster/
Och inte i misärens öster/det är dags att vi börjar höja våra röster/
Och det är dags att vi slutar haka upp oss på pengar/när det finns länder där napalmer regnar/
Det är tur att vi bor i ett i land/så att vi slipper alla satans mördarförband/

Ref: haider hitler och chirac
Och alla andra jävla fascist pack
Det finns fan inge som gör mig så lack
Och det är dags att vi alla går till attack

Jag tänker inte blunda nå mer/för allt ont som sker/och som jag ser/
Fascisterna lurar allt fler/nu måste vi alla ta ställning/och ändra mångas inställning/
För allt har gått för långt/det är dags att blicka ut över nästa horisont/för att samla kraft och mod/
För det är för många som har mist allt blod/det skulle kunna räcka till en hel jävla flod/
Så lyssna på mitt ord/vi måste göra allt för att rädda våran jord/många tycker säkert att det låter löjligt/
Men om vi inte kämpar hur ska då nånting vara möjligt/att förändra/men om vi börjar kämpa då kan allting hända/så bli inte apatisk/för alla borde vara med och kämpa demokratiskt/för att uppnå ett facsist fritt samhälle/istället/för som det är nu/där fan halva befolkningen är smygrasister/som säger jag gillar inte invandrare och såna där kommunister/så sluta vela/och sluta acceptera/att svinen börjar ta över våran värld/istället borde alla få ta del av våran välfärd/istället för att utestänga dom socialt missanpassade/
För hur vore det om det alltid vore er vi klandrade/och att det var ni som hamnade/utanför samhällets sjuka struktur/nej nu slutar jag tyckte jag såg djävulens kontur

---------------------------------------- ---------------------------------------- -----------------------------

//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //