PanTiN - Jag Vill...
Jag vill så jävla mycket, men jag lyckas aldrig Drömmar är allt jag har, så kommer de vara för alltid Jag vill vara nöjd med den jag är här i världen Kommer jag nånsin att hitta till den rätta vägen Jag vill sluta dricka, men spriten håller mig i koppel Vill kunna leva normalt, men jag har tappa hoppet Fattat att toppen är för långt ifrån för å nås Vill lamslå mitt drickande men de är för svårt Jag vill ha en tjej att älska, en tjej som älskar mig Men hon går inte att hitta, kan nån säga mig Jag har ramlat o blivit kär i flickor lite här o där Men det har alltid slutat att jag får gå min egen väg Varför ska just jag vara så olyckligt lottad Borttappad i ett hav där ingen av er bottnar Kan inte ta mig upp, jag känner mig så ynklig Allt jag vill är ju bara att vara lycklig Jag vill ha en fet bil som jag kan glassa runt i Jag vill kunna leva normalt, bara leva ett sunt liv Jag vill ha fett med cash att bara strö omkring Men hur mycke jag än kämpar så får jag knappt nånting Jag har stora drömmar om att lyckas i livet Men vad jag än gör så förlorar jag den striden Fortsätter min vandring ensam genom livet Drömmarna krossas, för fan va det svider
Jag Såg Gud... ...Men Han Såg Inte Mig!
|