Argsint - den dumma flickan! (seriös kretik!)
slänger upp den här, för jag behöver lite kretik, formulera er gärna. ska snart spela in denna låt. så jag vill veta vad som kan/behöver förbättras :) mitt hjärta, vi hade det underbart tillsammans - så underbart, ända tills du var med en annan - mitt hjärtat gick i splittor när du sa dom orden - min tid stannade, du var fan inte trogen! - Jag kommer ihåg hur dom sved i mitt hjärta - du förstår inte, allt detta lidande och smärta - gav dig mitt hjärta, och det är så det förblir - jag ger upp, och inser att våran tid är förbi - jag följde skylten till det underbara himmelriket - jag trodde jag hittat ljuset, men du har bara svikit - utan dig min älskling så är jag helt tomhänt - förstår inte, men nu glömmer jag allt som hänt - det är över nu, jag hade underabara 15 månader - nu fattar jag ingenting, men jag bara ångrar det - att jag trodde på dig, det var ett misstag - nu känns det bara som jag släpar på ett stort isflak -
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|