Soy-Soy | Imorgon är min IP-Ban borta. (16 rader-S
Du ser ut som ett pizzafejs, medans jag är en saftig biff. Vill bli känd så jag kan hitta på egna nödrimsord, som latin kings. Droppar en kraftig diss, Mot en kvinnoaktivist. Så fuck you, drar kattklor precis som Fronda o en kattig bitch. Men har något att säga, så bäst att du lyssnar. För mina rader är mycket tunga, som... lesbiska kyssar. Är tight som din mamma i baggypants, Med andra ord åtsittandes. Och gillar Cheap-dates för då vet jag att jag FÅR-fitta *bäääää* Så bäst du putar med läpparna hora, spela inte svårflörtad. Annars så slår jag ner dig med en kamel, O lämnar dig påpucklad. Dödar dig verbalt, de räcker med att jag visar käften. O ja försöker o försöker, men får inga groupies på att BARA skriva texter. Därför ja byter till audio, skall bli en rappare med iver. Om JaG ZkRivEr pÅ dEt hÄR zeTtet, Så kan bara B-raz fatta de ja skriver. Som slutpunkt, jag ÄR och vill bli behandlad som ett psykefall. Ohh jag räknade fel imorgon är den borta, Min Jävla IP-BAN. Som sagt ovan, Jag räknade fel...Den 15:e November är min IP-Ban borta. //Soy
Blood on my dick or shit on my knife
|