Hampus_-_ Bergsklattrare
Min beskrivelse säger, jag är en BRÖLLOPSMAN/ Min förtvivelse säger, jag är en ENSAMVARG/ Jag e min egen, även fast jag SAKNAR DIG/ Du kanske tror jag lever, fast jag VAKNA EJ/ Jag blickar dig i tanken, å jag, DRÖMMER MIG BORT/ Jag ser dig långt där borta, även fast MINNET ÄR KORT/ TIMMAR HAR GÅTT, å jag bara LÄNGTAR SÅ/ även fast jag vet att dörren min är STÄNGD ÄNDÅ/ jag SKÄMTAR PÅ, men ser ett ljus som DÖLJER ALLVAR/ illusion, jag tror ja MÖJLIGEN HAR FALL KVAR/ måste säga, att jag är ganska KRÄSEN SÅ/ jag tar det mesta, men låter sletna PJÄSER GÅ/ jag SVÄR Å SÅ, men efter REGN KOMMER SOLSKEN/ jag går till plugget, tyvärr som TENN, JAG ÄR SKOLSTEL!/ TÄLJER ETT STOLSBEN, för att sedan hålla mig kvar är osäker på att jag sedan tål det jag har/ REFRÄNG! Rep.2 ________________________________________ __ kan inte välja mellan KÄRLEK Å ENSAM kan inte välja mellan NÄRHET Å FÄNGSLAN det måste finnas nått som håller TILLBAKA, skillnaden mellan, fina känslan, å HATA! ________________________________________ __ ja, nu STÅR JAG HÄR!, å jag LOVAR Å SVÄR, utan BÅRAR SOM BÄR, varför SVÅRT Å BLI KÄR?/ ja, nu STÅR JAG HÄR!, med TÅRAR PÅ KINDEN, precis som känslan av en PLÅGA SOM RINNER/ kan inte fatta, tar en MÅNAD I SÄNDER/ kan inte fatta, jag e SÅRAD AV VINDEN!/ men varför blir det då såhär, VARJE GÅNG?/ har utvecklat det här, till en, SORGSEN SÅNG/ REFRÄNG! Rep.2 Har aldrig haft som mål att SLÅ, UTAN BLÄNKA!/ men då personer ville SÅGA Å KRÄNKA!/ jag fick en känsla av att BRÅKA Å HÄMNAS!/ men gjorde valet att då TÅLA Å STÄNGA!/ önskar att ja då bara, VÅGAT ATT LÄMNA!/ men resultatet blev att SÅRAD VA HEMMA!/ men skit i d!, för jag SPELET VANN, å se på fan , när jag nu, MERA KAN!/ KAMPLUST, kan klättra i BERG HAN!, personbeskrivelsen av HAMPUS, EN BERGSMAN!/ kan inte visa allt, men är lätt att FÖRKLARA, har offrat allt, å gått från kärlek till FÖRSVARA/ har gått från underläge till att uppnå TOPPEN/ jag fått en chans att se ruinerna på BOTTEN/ känns som med RÄTT Å VISA jag fått visa POTTEN/ å SLÄPPT EN SIDA, med en sång som står FÖR HOPP SEN/ REFRÄNG! Rep.2 HAR PRECIS SKRIVIT OCH FÅTT DENNA TEXT PRODUCERAD TILL EN LÅT...SOM DU KAN FÅ OM DU VILL....KONTAKTA MIG DÅ PÅ MSN= [email protected] ELLER SJÄLVKLART PÅ WHOA!
/ Känslan tar mig dit EP2009
|