Kekke - Rikemansbarn
så kan världen vara från vissas ögon,andra har inget alls. denna ska då utspela sig från en VD/CHEFs sons ögon ! Kekke - Rikemansbarn jag var hans ända barn,fick allt jag pekade på- det jag ville ha det skulle jag bara få- Farsan, han var rik och hade monopol på marknaden- vi hade en stor Lyxig villa ända FICK jag ett eget hem- Farsan hade aktier,han hade bilar och guld- hans affärer gick bra och han hade kund på kund- vi hade städhjälp hemma,vi hade en fet golfbana- och att jag hade vanliga kläder,kunde ingen ana- jag kastade bara bort dom som var fula- jag fick ett par svinn dyra byxxor men dom var gula- jag hatade gult,så dom dög inte åt mig- och jag var killen på skolan,jag fick varende tjej- jag fick dom lätt till mig med min sedelbunt- med mina kerdit kort och fina halsband i guld- mitt konto var inte tomt,snarare över fullt- låg pengar i högar på mitt silver smyckade rum- Ref: Farsan var rik men varför skulle vi ge?- Pengarna ska till mig när dödens dag kommer ske- han var Chef för ett stort företag- han Vifta med sedlarna och gjorde alla kvinnor knäsvag- x2 Vers.2 Farsan var rik han köpte bilar åt mig- köpte ut dyra smycken till min egna tjej- vi hade pengar så vi skulle komma före i kön- köpte en stor dyr jävla säng,för den va snygg och inte ens skön- shoppat Nya bubbelpoolar för 100tals tusen- en var till alla 10 stora husen- farsan var schysst ställde upp på detta- jag kommer alltid vara hans lilla son,och det har han berättat- han har inte gjort fel,nu när företaget varslar- Ni som arbetar dåligt och om era löner ni tjaffsar- och aktierna gick ner,men det gör inte oss ett skit- för våra falskärmmar gör så vi kan leva i lung och frid- han har inte gjort fel,nu när företaget varslar- Ni som arbetar dåligt och om era löner ni tjaffsar- och aktierna gick ner,men det gör inte oss ett skit- för våra falskärmmar gör så vi kan leva i lung och frid- han har inte gjort fel,nu när företaget varslar- Ni som arbetar dåligt och om era löner ni tjaffsar- och aktierna gick ner,men det gör inte oss ett skit- för våra falskärmmar gör så vi kan leva i lung och frid- Ref: Farsan var rik men varför skulle vi ge?- Pengarna ska till mig när dödens dag kommer ske- han var Chef för ett stort företag- han Vifta med sedlarna och gjorde alla kvinnor knäsvag- x2
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|