he-he-heesh
kalla mig h.i.v,kalla mig herbalisten/ för dessa sköna rader får ni tacka spliffen/ kalla mig trollkarl jag förvandlar spliffar till fimpar/ och råskinnade gangsters till killar som sminkar/ kung i mitt kvarter där fasader täcks av hampor/ ungar släcker lampor och gubbar betäcker slampor/ behöver inte rappa för att få fitta för jag ser bra ut/ jag hinner säga en halv rad innan battlen tar slut/ för jag är överlägsen psykist,överlägsen lyrisk/ ska tända spliffen med ljus och ha det jävlit mysit/ jag lyssnar på fronda jag lyssnar på kenta k/ skiter i rappen nu för jag måste tända på/ he-he-he heesh skriver rim kliver in och höjer nivån/ "rid min,rid min" och sen stick härifrån/ bitch ta ditt pick o pack för jag hänger inte med fitter/ har bara riktiga polare runt mig när jag tänder spliffen/ samma sak på micken,PlastPosse på två bloss/ passa micken som spliffen åt en tajt gosse som går låss/ min inte den här låten , har ett par saker att säga/ matar din mun full med rakblad och tvingar dig att svälja/ jag är en grabb från ekenäs som gör få tabbar/ lever på hesh nonstop om inte farbror blå sabbar/ herbalisti är mitt namn och hesh är min hobby/ "det blir krig i mitt lan" äsh du är noijji/ skulle inte ens röra i dig med en hand täckt av gummi/ lägger ner nu,spliffen gör mig helt veck och sömnig/ he-he-he hey,he-he he heesh
Jos lähestyt mua,pidä kieli suus ja pääs kii....
|