kekke - Livet går tungt som ett sement block
skriv terapi igen ..shiet asså:'( aja hära ,läs och skriv nåra rader.. kekke - Livet går tungt som ett sement block fan Livet går tungt,som ett sement block- vill få slut på allt skit,jao bara sätta stopp- min själ sjunker ner som en tung sten i vattnet- jag tänker tillbaka och då hör jag skratten- men skratten är dränkta av en stor jävla sorg- av olycka och depression,som har brännt ner hela min borg- jag är inte stark längre jag orkar inte stå på egna ben- sover bort mig,och till skolan är jag sen- Livet, känns som fan allting går fel- skola går kasst och kärleken,jag orkar inte mer- och föräldarna bara bråkar med varandra- snälla gud hör mig och få hela skiten att stanna- jag vandrar varje dag,med en klump i min hals- ska det hända nått idag?,eller ska inget hända alls- en ständig oro,jag trivs fan inte i hemmet- bara bråk och krig jag vill bara försvinna- fara bort här ifrån,så lyckan kan vinna- klättra upp nåra steg så livslågan kan brinna- men nu är jag fast här,och jag tänker jag går ut en sväng- för att slippa höra allt bråk,jag blir fan helt beng- så jag drar igen min jacka och går ut på gatan- känner vinden mot kinden och tänker är jag i sammspel med satan- för allting bara är trist och kallt i mitt liv- men liver rullar på varje dag,kliv för kliv- men ibland känns det som om man har rullat i deg- depressionen håller sig kvar,och man blir jävligt feg- rädd för livet men också rädd för döden- ställer frågor om vem som bestämmer våra öden- när jag gått ute i renget i ett bra tag- har jag gråtit en skvätt och börjat tänka på en sak- ställer en fråga till mig själv,varför är det så här ?- varför bråkar dom och varför blir jag alltid Olyckligt kär- men det som känns nu är hur det är här i hemmet- jag blir orolig som fan,so fuck allt jag känner- jag trivs inte i min miljö längre och på skolan går det skit- jag ska försöka läka såren men då krävs det en tid- men tiden läker alla sår,är inte sant- söker sinnes frid,men hittar det inte nånstanns- själen svider och Känslorna är i brand- jag vill leva inte leva,äh jag vet inte alls-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|