Mofeta - Från kommande låt "Tack gud/En halvmeter"
Hola. Råkade ut för en läskig grej idag. Skrev en text direkt. Nästa vers kommer senare. Tänkte höra vad ni tycker om det här och om man hänger med. "Dagen är äntligen slut, av med förklädet, jag måste verkligen ut snart i höst vädret På med hörlurarna och pumpar eminem, rullar hem igen, bråttom hem till msn Sätter nyckeln i låset, sen ut med cykeln i blåsten och höjer volymen för att känna trycket i låten och jag trampar lite nonchalant, som en dans sakta genom folkvimmlet för att kunna komma fram och kommer loss igen, trampar in i korsningen snabbt förbi rödljuset, när jag plötsligt hör ljudet och plötsligt ser bussen komma och tänker vad konstigt att, den åker så snabbt med min arm mot långsidan jackan glider mot plåten och när bussen åkt från har jag missat att bli sågspån med en hårsmån Föraren skäller ut mig, och jag tänker fuck you men vet att det där var nära som fan, så tack gud Ref: En halvmeter till, vad är det jag gör? En halvmeter, mellan att leva och dö. En halvmeter till, som räddar mitt liv, Jag kunde vart en spaltmeter till att bläddra förbi!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|