PanTiN - En Bortglömd Själv
Hmm, nånting jag slängde ihop för ett tag sen.. Bestämde mig för o slänga upp de här nu o se va ni tycker =) Denna ensamhet jag känner förtär alla mina sinnen Gräver ner mig på botten o klyver hjärtat på mitten Blodet rinner från såret, men kylan fryser det till is Känner hjärtat falla sönder mer o mer, bit för bit Ställer mig intill en husvägg med huvudet nedåtlutat Talar med min skugga men den ber mig & sluta Ensam lämnad fortsätter jag att vandra åt fel håll Det sägs att folk vill hjälpa mig, men kan inte se nån Regnet faller ner men jag fortsätter min vandring för det stör inte mig just nu när jag e så tankspridd Känner sakta hur andras blickar bryter mig ner med en glaciär i ögat ser jag tillbaks o ler Måste lätta på min börda nu innan det blir försent Men jag har ingen att tala med om mina problem Jag vandrar genom skogen på en igensopad stig Sätter mig i skuggornas dal vid en gammal ruin Jag har sprungit ifrån mörkret, men är inte riktigt trygg än Hoppas inte för mycket då mörkret kan hugga mig i ryggen Allt är så tungt, drömmer om att leva i något annorlunda Lekte med ödet, de känns som om döden vann nån runda Lappar igen såren som kommer o går hela tiden Dags o vända tillbaks, vill inte bli mera sliten Hör på när vinden o träden försöker ta kontakt Men jag vägrar att lyssna och följa dess makt Ett hjärta fyllt med sorg & onda tankar i min skalle jag går långsamt uppför trappan men de känns ändå som jag faller Min själ har gett sig av & lämnat mig ensam utan hopp Känner mig värdelös som en ros utan sin doft Tårar rinner på kinden när jag tänker på gamla minnen När jag går genom grinden o ställer frågor till vinden Om mitt sårade sinne och mitt sågade inre Jag har blivit så sliten när jag gått genom tiden Jag vill bort från den här skiten o kunna finna himmelriket Dags att säga hejdå till livet, de är dags att finna inre friden Jag missade min avfart på livets egen motorväg Jag är inget mer än vad ni kallar en bortglömd själ
Jag Såg Gud... ...Men Han Såg Inte Mig!
|