mördaren bush.. När jag Kalkylerar tårar Av alla dom du sårar Får jag kalla kårar Maktmissbrukande dårar Som Franco o Stalin Ni sa att hitler va galen Men när jag ser Bush på kanalen stå o predika om att han rättvisa ska skipa Får jag allt knipa för att inte brista ut i ett våldsutbrott när jag tänker på alla morden du begått att inte någon kliver fram o sätter ett stop för Bush o hans brödraskap döds siffran har stigit högt i tak i landet irak ett krig, ett övertagande, en ockupation Det enda folket har kvar är hoppet o tron om en bättre framtid utan invasion av amerikanska soldater det skapar en krater i mitt hjärta att se all smärta alla som inte går mätta barnen som svälter husen som välter jag skickar pengar hoppas det hjälper Bush en mördare i våra tider Bush ny historia du skriver Bush du måste fått ditt hjärta utrivet Bush mot allt förnuft dina handlingar strider När folket vill kapitulera ser du en möjlighet att ta över mera du bryr dig inte om liken blir flera för du är lika likgiltig som lasermannen som jägaren på savannen som vill skjuta lejonhannen du bryr dig lika mycket om mänskliga rättigheter o civilt folk som min morsa o farsa tycker om att jag röker holk jag vill se ett slut på denna fyraåriga diktatur jag vill se att bush spärras in i bur för du är en mördare av din natur o dela gjärna ut en brochyr ett, två, tre grundkurs i tortyr till alla fängelse vakterna vi måste spräcka bush pakterna Bush en mördare i våra tider Bush ny historia du skriver Bush du måste fått ditt hjärta utrivet Bush mot allt förnuft dina handlingar strider Min första text.. la upp den igår men den försvann. skulle vilja ha mer kritik. tanx