I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tatuering: Världens 7 nya underverk

Vår Hiphop - Graffiti

2012-12-06 09:06

Tatuering: Världens 7 nya underverk

Tjena!

Vet inte riktigt om det här är rätt forum, men tänkte att det finns många med konstnärlig ådra här, så det kanske kunde funka :) Fick precis en idé som jag blev lite småsugen på, nämligen att tatuera in världens sju nya underverk (Taj Mahal, Chicen Itza, Colosseum, Cristo Redentor, Kinesiska muren, Machu Picchu, Petra) på något passande ställe. Vad jag undrar är om ni tror det går att få ihop alla dessa arkitektiska mästerverk till en snygg bild ihop, t.ex göra så kinesiska muren ringlar sig genom det hela på ett snyggt sätt. Vad tror ni? Går detta göra snyggt?

(Inlägget ändrat av Legoland 2012-12-16 21:19:52)

Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //

2012-12-12 22:22
Tror du själv att det går att lägga ihop det snyggt? Om inte, lägg ner den idén tycker jag..
No comment

2012-12-14 11:39
Har du besökt alla platserna? Det har ju egentligen inte jag med att göra. Men spontant känns det ju coolt att tattuera in platserna om du varit där, isåfall om du har foto på platserna så ge det till tattueraren och be han/henne skissa på det. en del tar betalt för en skiss och andra väver in det i tattueringspriset sedan.
Som föregående talare har sagt. kolla mer info och få mer respons på ett tattueringsforum! lycka till!
www.graffitisavedmylife.se

2012-12-16 17:39
Ja det låter som en riktigt grym idé faktiskt. Absolut går det att genomföra snyggt.

Viktigaste du kan göra är att gå till ett gäng tatuerare eller resa genom landet och höra deras åsikter och be dom skissa upp en bild till dig. Känner du dig nöjd med bilden så kör du på det. Annars är det bara leta vidare efter tatuerare som kan måla upp den bild du har i skallen