I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Graffitifilmer!!! Kolla in!

Vår Hiphop - Graffiti

2011-09-18 22:19

Graffitifilmer!!! Kolla in!

http://www.graff-tv.com/full-graffiti-videos-graffiti-movie/

Hittade denna precis! Verkar riktigt bra!

Ta inte illa vid namnet, jag e också svart.

2011-09-19 12:53
bara o klicka gilla på fejjan
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!

2011-09-19 17:17
Obs det är Csg som har sidan, de fiskar namn på writers som kollar filmer.
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!
röka o måla e grymt!!" - Jaojao

2011-09-19 17:28
Wow... hora.....
Har du ens några bevis på det? och hur ska dom kunna göra det om man bara tittar på filmerna? -.-'

2011-09-19 23:30
hora F13
vart hittar du denna infon?
Dela med dig, länka!?

2011-09-24 18:00
hahaha snälla var inte så lättlurade .
All bitches on the line

2011-09-26 18:19
Jag håller med Monstret, låt er inte bli lurade av Csg. Jag vet att det är en spännande sida, och man vill bara utforska alla världens häftiga graffitifilmer (som inte finns att ladda ner eller köpa såklart!!!!) Men OBS OBS, det är Csg som har skapat denna sida enbart i syfte om att få namn på klottrare.
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!

2011-09-27 10:16
hora: och hur tror du dom skall få namn på klottrare?
Har du en aning om hur tekniken bakom din datorskärm fungerar?
Tror du att det bara är klottrare som letar dessa filmer?
hur skiljer dom ut en klottrare från en som bara råkade surfa in på sidan?

Idiot!
http://www.graffitiforum.se <- Party!
DJ

2011-09-27 11:35
Jag är ingen writer och har inte dragit ett streck på många, många år. Ändå tittar jag på massa graffilmer. Extremt dåligt bevis. Låter helt otroligt att de skulle gå på sånt...då är de välkomna att plocka mig när jag går "graffitivandring", besöker AOTS eller står och fotar snygga tags på stan. Det händer inte.
DJ

2011-09-27 11:35
Eller så kan de sätta span på alla som besöker detta forum, haha...

2011-09-27 18:58
Hahaha

2011-09-28 13:34
Men Jelly..... Säger samma sak igen.. Snälla var inte så lättlurade....................
All bitches on the line

2011-09-29 00:50
Det är CSG. De tar IP nummer och gör Husis.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-09-29 01:43
Ja lätt att Csg kommer och gör husis för det är inte alls polisen som gör det :) :) :)...
Heller inte så svårt att ta reda på vem som är målare eller inte, då man måste gilla sidan på facebook för att kunna se filmen så kan de se exakt vad personen heter. Och via Ip adress ta reda på var den bor, titta på profilbilden och om personen är från Stockholm så vipppsssz så har dom ännu ett namn i den lilla svarta boken..

Som sagt, gilla inte sidan det är Csg som har den!!!!!

2011-09-29 10:07
Csg vet redan vem som kör. Och finns man inte på deras "lista" innan så gör man det definitivt inte bara för att man trycker på gilla-knappen.

2011-09-29 22:03
wow, hora. Tagit något? Fan va paranoid du e hahahaha
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?

2011-09-29 22:04
Graffiti filmer är till för allmänheten och då är alla välkomna och då misstänkta.
låter som ett väldigt komplicerat arbete där man får gissa sig fram.

de som sker på nätet tillhör inte det som sker på gatan/verkligheten.

2011-09-30 09:04
Hora, Den taken slog mig också, idioti att gilla en sådan sida på på facebook. ren idioti.
Que sera, sera.

2011-09-30 12:40
Jävla idioter! Tror ni att en Facebook sida är tillräcklingt med bevis för att göra husransakan? Ni borde sluta måla isåfall, för att ha en blå färg fläck på skon kan ge dig skyhöga skadestånd för alla blå tags och målningar i heela Sverige! Va tror ni ute igentligen? Jävla nötter!

DJ

2011-09-30 14:45
Än är det inte olagligt att älska, beskåda och fota olagligt klotter.

2011-10-01 01:12
Precis!
När en person har en osynlig vän kallas det för idioti.
När en grupp människor har samma osynliga vän kallas det religion?

2011-10-01 18:43
du måste inte gilla sidan för att se film, funkade utmärkt för mig, sedan länkar dom bara filmerna via andra videositer inte deras egna sida.
http://www.graffitiforum.se <- Party!

2011-10-01 19:13
haha klart som fan det inte e Csg som startat sidan... för mkt jobb för dem att kolla upp varenda som gillar sidan... Då skulle de väll lika gärna kunna gå vi whoa och kolla IP-adresser, finns bra mkt enklare sätt....

2011-10-02 09:39
Kära värld, förvånar mig att många inte genomskådar andras ironi i denna tråd. Dags att vakna snorungar.

2011-10-07 01:01
sluta snacka skit de är USA som ligger bakom a l l t.

2011-10-07 21:24
Om man tror på spöken, religion, att Csg luskar fram ip-adresser ifrån varje sida som man kan relatera till måleri etc.. Så tycker jag att man borde spendera två minuter att hämta hem ett 'tillägg' till sin webbläsare som blockar Facebook Connect.

2011-10-08 13:24
Måste ni vara så lättlurade.

Bara för du sett en dokumentär om våldtäktsmän så gör det dig inte till en.
Inte för att CSG nyttjar denna sidan men om det ens hade varit så, då är det helt meningslöst för dem.
Äger dig som staten