I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Helgaktivitet

Vår Hiphop - Graffiti

2011-05-14 23:14

Helgaktivitet

Är det osmart att gå ut och bomba på fredags och lördags nätter? Antar att det är mer folk ute då.. = risken ökar att åka fast? Brukar ni dra ut under helgen?

2011-05-15 01:29
gör vafan du vill.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-15 03:22

du gör vad fan du vill. om du vill ut o röjja varje dag så kan du göra det. men du får ha ögon i nacken efter farbror blå etc andra äckliga svenssons. jag kom precis hem själv ifrån en riktigt röjjig bombing runda.
men som sagt. var alltid steget före.

2011-05-15 05:38
Undra mer om ni tror eller har erfarenhet av att det blir lättare knas på fredags och lördags nätter eller om det är så jävla mycket mer folk ute klockan 3-4 på natten bara för dom inte har något jobb/skola att gå upp till dagen efter..

2011-05-15 07:58
olika från stad till stad, bor du mitt i sthlm/gbg typ så kan du räkna med knas anytime, bor du i någon liten håla i norrland kan du nog va rätt lugn på vardagsnätterna (2-4/5) typ...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-15 08:58
och helgnätter?

2011-05-15 09:08
iskall_ knappast knas anytime som du säger, isådana fall skulle ingen kunna bomba ner hela sveavägen en lördagmorgon :)

Som sagt ha alltid 110% koll på vad du gör oavsett var du bor, den dagen du tror att det e chill och du skiter i att vara beredd att kuta för ditt liv är den dagen du kommer torska, dock betyder det inte att du behöver vara stressad allt, bara ha koll runt dig.

http://www.graffitiforum.se <- Party!

2011-05-15 10:29
Som de andra säger så beror de på var du bor. Jag bor i en liten håla och kan säga att här är det farligare mellan 21-00 på en fredags kväll då alla är ute och super eller ska hem stupfulla går man ut sedan 02-04 så är det kanske 5 människor ute som är mer rädda för dig än vad du är för dom.

Minns dock en gång att jag drog ut för skojsskull en onsdag kl 20 och målade, hur ljust som helst massa människor ute men ingen märkte av mig. Man måste bara ha koll på vart alla är och vart dom kollar så är man säker, jag råder dig dock att inte göra samma sak då det är mer farligt än ute 02-04 på morgonen
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-05-15 18:45
Att vara ute mitt i veckan kan vara lugnt, men om någon ser dig så blir det tusen gång värre då du inte har något att göra ute om du inte super och är med en eller 2 polare, bara pundare som e ute och knallar då. Helger e lättare att dra och gömma sig på en klubb eller mixas ihop med folket. Lättare att komma undan på helger, mitt i veckan och polisbilar e ingen lek.

2011-05-15 18:56
jelly ; menade mer att när du bor i en större stad som sthlm / gbg , så kan du räkna med knas när fan som helst , vart fan som helst , imot vad du får om du bor i t ex Nora,

2011-05-16 15:46
Okej, där jag bor äre la kanske 20-40 000 som bor. Inte så insatt i det, men någonstans där.
Men kom på nu, att det är ju bättre att köra på vardagar, men om någon ser än, så ser det ju 100 gånger mer misstänktsamt ut än om är ute en helg natt. Sen även äre la svårare att farbror blå hittar en writer på en lördagsnatt i och med att det är mer folk ute. Sen är ju de flesta rätt packade om de är ute typ 1 på natten så.. kanske inte är så jävla dumt att köra på helgen som jag trodde.

2011-05-17 18:25
personligen får jag hällre knas i sthlm än i en småstad där alla känner alla samt det bara finns en väg ut ur :)
http://www.graffitiforum.se <- Party!

2011-05-17 21:59
Har inte orkat läsa inläggen, men måste säga att det man ska akta sig för mest och vara uppmärksam på är svenssonhjältar. fönstergluttare o.s.v , mkt större chans att nån står och glor ut genom fönstret än att polisen kmr runt hörnet och tar dig på bar gärning. så, håll ögonen öppna.
Que sera, sera.

2011-05-30 14:57
Jag bor på den bästa graff platsen! typ 300 invånare i byn!

2011-05-30 16:51
Jag bor på den bästa graff platsen! typ 300 invånare i byn!

skulle inte tro de med tanke på om de bara är 300 pers. så känner alla alla. Folk känner dig, byn är liten och alla ser allt
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid