I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skiss insperation

Vår Hiphop - Graffiti

   

2011-03-23 23:41

Skiss insperation

Satt och funderade på hur jag skulle lösa ett litet problem jag har. Men så insåg jag att, det kommer jag aldrig göra på egen hand. Så därför tänkte jag att det kunde vara lika bra att fråga här.

Jag håller på med min hemsida och har på första sidan just nu bara mitt namn. Hasslahoff.se Vilket är en rätt fin bild, väldigt enkel. Men så skulle jag vilja göra en animation där det poppar upp en massa olika Hasslahoff bilder. Alltså olika skisser med olika färger från olika artister. Göra det hela mer intressant helt enkelt.

Så om det är någon som blir skiss sugen och inte kommer på vad ni ska göra eller rita, så gör gärna en hasslahoff, eller david hasslahoff eller hasslahoff.se eller vad ni nu känner för. Hade varit väldigt roligt och hade kunnat bli väldigt coolt!

Om ni behöver inspiration så kolla gärna in sidan. Så får ni höra lite sweet reggae m.m

Hoppas någon nappar!

Jah Bless!