I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rest in peace

Vår Hiphop - Graffiti

2011-03-13 12:15

Rest in peace

R.I.P Asoc 1990-2010 R.I.P Aole 1990-2011

visa götten

2011-03-13 13:08
så jävla tråkigt dedär...
de som hade så jävla många år kvar och tusentals pieces som väntar..
vila i frid!!

2011-03-13 18:31
värst vad modernt det var att "rippa" folk....... de e som vanligt... vem brydde sig om Kin sista tiden hade han då hängt sig själv? vem brydde sig om Dimhe y2k osv.. ??(nu när dom inte finns lägngre DÅ bryr sig folk. ni bryr er FÖR SENT) osv osv... asoc hade många nära o kära som bryr sig fett mkt o min poäng är att folk som ändå inte bryr sig behöver fan inte låtsas bry sig. visst, det är helt rätt att han får rip-special i typ tidnigar osv, jag säger inte de, hoppas någon hajjar min poäng. mänskligheten e så äckllig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-13 19:32
vad är din mening med tråden?
såna här saker är ju jättekänsligt.
Rahamadjan av GU-PA!

2011-03-13 20:41
håller med Deluxe_ Hur många kände till KIN om inte han skulle dött? Hur många visste ens om att han hade dött?
 BLÅ LINJEN

2011-03-16 17:21
Bara för att jag inte kände dom så kan jag ju fortfarande tycka de är tråkigt och hoppas att dom vilar i frid, därav respekt för dom döda. RIP!

2011-03-20 19:46
Vad, hur, när och varför? :( Såg en målning som Wol gjort för att hedra dem i s-tälje.

2011-03-20 20:16
du känner ju inte ens personerna? varför gör du ingen tråd om de tusentals personer som dör i japan nu för? lär ju vara en massa japanska writers där, var är tråden? va?
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!
röka o måla e grymt!!" - Jaojao

2011-03-21 01:25
hora F13

Jag har inte startat någon tråd om någon avliden människa, MEN jag kan tycka de är tråkigt att folk dör och jag hoppas att dom vilar i frid. Visst, jag känner varken lilla Engla eller Olof Palme men visst fan tycker jag de är tråkigt och hoppas att dom vilar i frid. Varför måste man känna någon för att tycka de är tråkigt att dom dör och hoppas att dom har de bra där dom är nu?

Detta kanske inte var riktat till mig men om.

2011-03-21 12:29
Ser ingen anledning till att inte den här tråden ska finnas, oavsett om man kände personen eller inte.

Vila i frid
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-03-21 18:11
Men vadå, varför betyder Engla mer än nån annan? Varför gör Palme det? Skiter väl fullständigt om det är nån jävla politiker eller småbarn som blir mördad och det blir skrivet om i tidningen? Vem tänkte på stackars åsa som brann upp i en bilkrock förra året?

Makes no sence att göra en tråd för 2 stycken, som han antagligen inte ens kände utan bara såg på fotolog att de var döda. Jag förstår till fullo att man respekterar de döda och tycker det är hemskt osv, men LUGNA ER.
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!!

2011-03-21 21:09
Fattar inte poängen med tråden, lika bra att ta bort liksom!
Fredrik ASOC Aldeman Vila I Frid 2010-2011!

2011-03-21 23:38
hora F13

Ja jag får be om ursäkt, känner att jag behövde göra de, missförstod mkt.

Ja alltså, handlar inte om att någon betyder mer än någon annan. Jag förstod de som att han kände dom(TS). Men instämmer, fattar inte vad man skall få ut av tråden.

2011-03-21 23:48
nån jävla rinkebyblatte yri yri som inte har något bättre för sig.. den här tråden var de ruttnaste ja sett.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-03-22 14:16
håller med Deluxe_ Hur många kände till KIN om inte han skulle dött? Hur många visste ens om att han hade dött?

de där e ett mänskligt fenomen vilken författare eller liknade blir inte mer känd när dom dör?

respekt för dom även om jag aldrig vetat vilka de är
DRUM ´n´ BASS IN YA FACE... DODILIDOOO

2011-03-22 17:54
RIP Nate dogg

2011-03-23 00:22
Rip rinkebyblatten..

2011-03-23 02:07
Rip 2pac, Biggie, Guru!