Hur får ni tag i era cans?
Tjanana alla Writers, av ren nyfkenhet är jag fan tvungen att kolla med er, som rubriken lyder: "Hur får ni tag i era cans?" Rackar majoriteten eller tar ni eran kära lön "host" bidrag "host" och faktiskt köper de? Det känns lite sjukt att ett crew som säg WUFC skulle köpa alla cans.
Me and my crew we'r Örebros illest, i told you before we die hard like Bruce Willis!
Hepp
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Me and my crew we'r Örebros illest, i told you before we die hard like Bruce Willis!
somliga går med trasiga skor
Andres. FUCKKENEFÖREVIGT
Din kopp är full SEA, töm den.
Jag hatar internet.
Mamma pröjsar.
"Näe, nu målar jag bara lagligt." "Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?" "Jo, det var jag igår."
OfattbartDjup Det snodde du från en kung-fu film!
Bane På vilket sätt? Tycker personligen att det är dagisnivå på ett flertal andra här istället för att svara: Jag rackar mina, eller nej fan jag jobbar mina 9-5 för att kunna måla..
Så sug!
Rackar majoriteten eller tar ni eran kära lön "host" bidrag "host" och faktiskt köper de? Både roligt och moget, den här killen måste vara vuxen.
OnT:
Om du hade ställt en både seriös och välformulerad fråga i neutral ton så hade jag svarat på den. Det är som sagt inte så intressant att svara på det du skriver när det är så mycket dagisnivå över det hela.
Whoa är med andra ord en värld från flashback, sluta lek djup..
ja antingen baxar man dom eller så köper man dom finns väl inte så många fler alternativ? 8 av 10 köper väl kannorna är väl bara o kolla på fames vad de är för burkar som ligger i högarna..
8 av 10 köper väl kannorna är väl bara o kolla på fames vad de är för burkar som ligger i högarna.. Ja fast nee. Folk som bombar rätt hårt, asso riktiga chrome lirare som baxar allt går inte och trycker i fames. När man baxar är det väl oftast typ biltemas skitburkar och då duger typ bara chrome och det är aldrig chrome i fames..
Varför undrar man ens?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SHIT SPRING DE' ÄR SNUTEN.
"Näe, nu målar jag bara lagligt." "Jasså? När var du senast ute och målade tåg då?" "Jo, det var jag igår."
Vad har de för betydelse vad ANDRA gör för att få tag på sin färg? Är de för att du skall känna att de är okej att köpa färgen när du vet att dom äldre rävarna också gör de? Själv tycker jag de är onödigt att sno färg då jag lika gärna kan beställa och planera utifrån skiss eller liknande. Men, jag kanske har helt fel..........
ne för det målas ju aldrig chrome på fames...... tycker jag såg mer chrome grejer än färgprylar när det har varit som kallast. vilka stora ''chrome lirare'' menar du aldrig står och fejmar ibland?
Jag rackar min färg. Köper om jag har pengar och ej har tid att stjäla. Roststopp går helt utmärkt att famea med. Sluta hata, nu får du ett seriöst svar.
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!! röka o måla e grymt!!" - Jaojao
Inte värt att racka färg när man e 30+ med bra jobb samt att kannorna knappast kostar mycket nuförtiden. Och till alla som klagar på priserna, racka eller klipp er och skaffa er ett jobb :) Personligen skiter jag i om världens största hardcorelirare köper eller rackar cansen bara han gör sin grej liksom, börjar bli jävligt trött på vissa kids som tror att man måste racka bara för att vara hardcore, tror många äldre lirare insett att det räcker med risken att torska för sprayandet.
http://www.graffitiforum.se <- Party!
SEA Nej, det är inte från nån kung fu film, det är den japanska Zen-mästaren Nan-in som sa det till en filosofiprofessor som ansåg sig veta och ställde frågor för att kunna bekräfta sina förutfattade meningar kring Zen. Det är samma med dig och graffiti.
Jag hatar internet.
ja svar till frågan::: jag köper mina burkar.
REDLINE!!
Varför skulle WUFC inte köpa sina burkar? Känner du till målare utanför filmernas värld? För att svara på din fråga så köper jag cans.
BLÅ LINJEN
Om man inte tror på karma så kan man ju alternativt stå utanför HL och vänta på toys. Har för mig att några lirare gjorde detta förut. Men ja, detta är som sagt inget alternativ för mig eftersom att jag tror på karma.. ;]
baxxa från HL, hoppar alltid över disken och baxxar upp allt och drar, säg bara att du ska ha 40 krom och 40 mörk och ljus blåa, han hoppar in på lager och då slår du till!
baxxa från HL, hoppar alltid över disken och baxxar upp allt och drar, säg bara att du ska ha 40 krom och 40 mörk och ljus blåa, han hoppar in på lager och då slår du till! Ja eller hur
REDLINE!!
jobbar mina 07.00-17.00 och beställer varje månad för typ 2000spänn.. Life is good!
Haha, 2000? Hur lite kör du egentligen....
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!! röka o måla e grymt!!" - Jaojao
hora F13 Om man jobbar 07.00-17.00, mån-fre, kan du ju själv räkna ut hur mycket tid man har till att måla.
Man köper sina burkar om man är 18+.. De flesta spotsen som man rockade på tidigt 2000 tal är oftast brända av små förortskickers som ville måla graffiti.. Sen är de sjukligt onödigt och riskera en handledspiskning för du har snattat några sprayburkar och sen dagsböterna på det, Folk i 18+ brukar oftast ha jobb.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blir nästan tårögd över hur många mogna personer det har kommit/växt till sig här på Whoa! Ang. din fråga så känns det ju som att du tyckte att du hade hela svaret? Måste du göra en statistisk undersökning varje gång du kanske tvivlar på dig själv? Jag köper min färg, har ett jobb och trivs bra med det. Som andra sagt så känns det onödigt att riskera ännu en böteslapp för att göra något man riskerar en böteslapp för...
Jag rackar alltid.
No comment
Du är allt galen du Alfred.
köper dom kanske ?
Surfar runt med min Mac !
om man gillar att måla kan man väll lägga pengar på de isället för brass kanske ?
Surfar runt med min Mac !
Jag jobbar 08:00-18:00, jag har hur mycket tid som helst att måla. Vet ej hur du har det dock.. 2:Bawacka..