I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fons öresundståget (bilder finns)

Vår Hiphop - Graffiti

2010-09-18 20:32

Fons öresundståget (bilder finns)

Hej! Jag var på väg och skulle fota tåg klotter, så kom även en fons panel i färg in på ett Öresundståg! Ifall du är intresserad av att ha bild ifrån Göteborgs tågstation på denna färg panel så hör av dig via PM!

Graffare

2010-09-19 12:06
Har rullat länge, men rätt snygg :)
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-09-19 20:05
gul?
samma tåg som är äggat och vejvät :)

2010-09-19 21:16
"så hör av dig via PM!"

Dummaste jag hört, ladda upp bilderna eller skit i att skapa en tråd och försöka söka tacksamhet för att du fotat en tågmålning. Rikspuckoboyen.

2010-09-20 01:02
bild finns på någon skåne flogg

2010-09-20 17:30
Bawacka söker ingen tacksamhet, är man stor måste man vara snäll.
För övrigt ganska ointressant inlägg av dig.

2010-09-20 22:55
Puckoboyen

Känns rätt onödigt att skapa trådar om rull när man har bild och inte lägger upp den eller när man inte har bild utan bara tipsar om att de rullar något.(syftar inte på din tråd utan dom andra 80% av trådarna som skapas och någon bara tipsar om ett rull)

2010-09-21 10:16
Varför är det onödigt? Personen som var ute efter bilderna fick nu sina bilder. Om det nu är onödigt, är det din åsikt. Gå till stationen själv ifall du vill se panels. Klaga inte på mitt val vad jag väljer att göra med *MINA* bilder. Jag skiter i de andra trådarna ifall det finns bilder eller inte, då jag inte är den typ av person som grinar i trådar om att det måste laddas upp bilder! Haha, den ända anledningen till att jag skapade tråden är p.g.a att Öresundstågen är ganska svåra att lita på, och ibland blir det att man går utan kort! Det är inte så nice!

Förövrigt ha en bra dag alla ickekortjagare!

2010-09-22 19:44
Bra sagt Puckoboyen!

2010-09-22 23:24
Ja, detta är ett forum och där uttrycker man sina EGNA åsikter, de var de jag gjorde om du inte uppfattade det i mina två senaste inlägg. Tydligen behöver jag inte gå till stationen ifall jag vill se panels, man behöver ju tydligen bara PMa dig istället. Tycker bara de låter jävligt dumt (MIN ÅSIKT IGEN) att du inte lägger upp dom utan att man måste PMa. Svåra att lita på? Har man målat håller man väl förfan koll på avgångar OSV. Om man nu ibland "går utan kort" så är de väl så, men att man måste PMa dig för att få se bild, ist för att du lägger upp skiten direkt tycker jag bara låter som en jävligt dum tanke.

MEN jag framför bara MINA åsikter!

2010-10-03 14:31
http://www.fotolog.com/graffalpha/36666253

Sådärja alla latisar kan ju kolla det söta rullet nu, så ni slipper gnälla..
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Graffare

2010-10-03 15:21
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded

2010-10-03 19:56
Om nån har dags bild på en 4 bokstävers färg pryl i Lila och rosa med gul bg så langa ett pm!

2010-10-05 18:10
rullade ett stycke SOSW BLOW med figur förra veckan