I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Adjö Alliansen

Vår Hiphop - Graffiti

2010-08-11 13:14

Adjö Alliansen

http://www.adjö.nu

Det här är en öppen gatukonstkampanj för att ta farväl av borgarna som snart äntligen åker ut efter fyra år av helvete. Alla tekniker och uttryckssätt är välkomna, så länge temat är antiborgerligt. Hittar du nåt som passar så ta en bild och maila det till [email protected] - eller ännu hellre, gör något själv som hånar borgarna och skicka in det så langar vi upp det.

Bomba mot borgarna!

2010-08-13 04:21
Grym idé!

Det kommer komma saker från mig ,det kan jag lova, har en del på Beatrice " Gredelin" Ask som ska upp, men har inte blivit av än.

2010-08-13 17:01
Kommer att skratta er i ansiktet när Alliansen vinner valet. Jag menar, vem fan vill se kommunister och sossar i riksdagen? Juste, alla små f.T.p_rEBeLz_kIds_p14.

Kul att det körs dock, allt klotter är bra klotter!

2010-08-13 20:20
Jag ser till sveriges bästa och där har inte varken komunister eller Mona Sahlin någon platts.

Som sagt tror det kommer bli ett intresant val, det viktiga är dock inte vilka som vinner utan att man röstar på det parti som man anser bra för landet, min uppmaning är också att rösta INTE på ett parti bara för att din coola polare gör det, ta reda på fakta själva och ta ett beslut efter det.
Har allt för många vänner som röstar tex på folkpartiet bara för att det har minsan deras släkt gjort hela tiden etc.
http://www.graffitiforum.se <- Party!

2010-08-13 21:42
Yippie! Politik och streetart. En synnerligen nydanande kombination!

För övrigt uppmanar jag Dig, en av få röstberättigade i det här forumet, att rösta blankt eller inte alls i höst om du ändå inte har någon koll. Överlåt valsedlarna åt de som inte låter en spraymall berätta för dem hur de borde rösta.

Och slutligen vill jag bara säga att båda blocken är så fulla av skit att riksdagshuset snart exploderar i ett stort brunt svampmoln.
Intressepenisen hårdnar!

2010-08-14 02:58
"kommer bli ett intresant val, det viktiga är dock inte vilka som vinner utan att man röstar på det parti som man anser bra för landet"

hehe, ja denna juva partipolitik me fria val vart fjärde år och under resten av tiden snackar man om att försvara demokratin

ett intressant val, det var det värsta jag hört.

för övrigt är det väll ganska trevligt att folk pysslar med streetart och klotter som har med politik att göra, synd bara att det känns som att......
Andres.

FUCKKENEFÖREVIGT

2010-08-14 13:48
.... att majoriteten är vänsterkids som egentligen inte har tänkt till utan har sin åsikt för att den verkar cool och passar med street-art elementen.

2010-08-15 01:16
Politik e skit. Lureriernas centrum

2010-08-16 10:06
öh, roligt initiativ, verkligen.. inte.
Det mest nyskapande inom street-art verkar vara att göra något icke politiskt. Hatar er som ska göra en konstform till någon politisk grej och en politisk grej endast. Det är som att alla graffitimålare skulle signa varje piece med: "för hela sverige". Ni som är insatta i politik borde förstå vad jag menar. Och då förväntar jag mig att varenda käft som tycker den här kampanjen är en bra idé ska ha klart för sig vad jag menar.
Dags att ta in folk på min "kompislista" igen så bara att lägga till mig. (förutsatt att vi snackat då).

2010-08-16 14:53
HAha jävla rödinginitiativ

2010-08-17 20:37
Mona är kass.
Men Fredrik är åt helvete.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.