I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aspudden målad

Vår Hiphop - Graffiti

2010-06-05 11:52

Aspudden målad

Såg målningarna lite snabbt igår natt. En Tris, Sick, Pure(?),Y2K(?) och en eller två till. Satt längst bak på sidan mot stan. Allt i färg. No flix.

2010-06-05 12:40
OMG Y2K Y2K Purpl Sick Tris

2010-06-05 17:33
såg också. har bild
bilderna kommer upp snart
det var inte jag

2010-06-05 19:32
VAD HAR VI SAGT OM TRÅDAR

ska alla lägga upp trådar om stationer och väggar som målas
kommer forumet bli fylt med massa skit.

dock om det är något extremt FETT så kan man ha liknande trådar

kul att det körs

2010-06-05 20:19
Upp med bilder nurå :)
Var där i dag, dock är min kamera sönder så jag kunde inte fotta.. :(

F.Ö bland de fetaste stationproddet jag skådat på länge, var ju folk där hela tiden och spanade in, diggade minen på dom som inte var lirare utan bara råkade se målningarna: "Nämen oj, sånthär gillar jag ju, graffiti är faktiskt okej.. typ!"
BIG UP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-05 20:43
Cliqe_pinso: jo, för forumet har ju en all time high nu i många nya trådar och inlägg per vecka?? Det är väll bara bra att det händer nått. Stationer är ju rejält mycket svårare än vanliga linjeväggar att måla så varför inte?

Rekked: låter onekligen intressant!

2010-06-05 22:15
trainkill

jo vist är det lite svårt att köra en station kanske
men det blir ofta att folk inte förstår vad som är värt att lägga upp i trådarna
det blir ofta massa skit och halvdanna trådar
tänk alla t bane stationer och pendeltågs stationer som målas?
stations trådar kan ge fel budskap till alla som vill synas
menar tänk alla gånger man gjort något kefft på en station
är inte så kul att ha sånt i forumet men jag kan ha fel kanske funkar med stations trådar om det sköts på ett fett sätt ^^
men det är ju alltid kul när det körs. och vill man se bilder får man leta
inget serveras på silver platta hahaha
och alla vill inte att deras grejer sprids som bilder på nätet
men vad vet jag en jävla bibel förfatare hahahah

men som sagt alltid kul när det körs=)

2010-06-05 23:01
vem fan bryr sig, grejjerna dyker upp på folks fotologs så man kan kolla de ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-05 23:09
låter onekligen bra det du säger om det är det feetaste, skulle vilja see jaa :)

2010-06-05 23:16
Clique-pinso du e för fan helt dum i hela huvudet. Hur ofta senaste året har du sett en tråd angående en målad station? Vad fan ska folk starta trådar om i graffitiforumet om inte just graffiti? Det är sjukt hur jävla dum man kan vara.

2010-06-05 23:57
Det som är sjukt är att nån gör en tråd om en sketen station.
Det är ju inte innerstan liksom.

2010-06-06 00:22
din_mamma87 P22

en tung innestaion på redline räcker väl gott o väl som skäl att starta en tråd? helt klart värd tråd..

2010-06-06 13:05
Cliqe_pinso, jesus vad du är efterbliven.

+1 soma

2010-06-06 15:14
men det är sådant jävla gnälll på alla trådar hela tiden
en fet inne station är t-c .men skit samma om det är få trådar om stationer
det lär vella bli massa skit trådar om det till sommaren!!!. absolut ska det vara med stations trådar men om det är något värt.
kul om alla lägger upp trårdar om alla målningar man ser på en dag vid en station?
blir inget värde i det hela och snacket om graff forum och att man ska lägga upp allt med graff.. kör på men blir inget värde i det
och jag riktade mig mer till folk som skiter i vad för trådar dom lägger upp!!!!
så det var ju inget specielt negativt menat med förra bibeln
whoa var kungligt 2000 - 2005 har tappat stil och trevligt folk

2010-06-06 20:37
Inte för att vara som sådan men dom som har lite erfarenhet på stationsfronten vet nog att Aspudden många gånger bringar mer problem än vad tex T-C eller andra innerstadsstationer gjort.

2010-06-06 22:42
Cliqe_pinso

Skit i att läsa trådarna då om det stör så jävla mycket?
yada yada yada, håll käften

2010-06-06 22:49
Eggerone ja precis för de senaste åren så har ju så många innerstads stationer blivit lirade så måånga gånger också tex som T-C

2010-06-07 22:17
TRÅD RENSAD!

Diskutera gärna målade stationers vara eller icke vara, men gör det på en sansad nivå.
spliff macht frei

2010-06-10 10:56
Cliqe_pinso men det är sådant jävla gnälll på alla trådar hela tiden

Jag tycker att den här tråden flöt på bra innan DU började gnälla.

2010-06-12 07:11
Kul att det körs
ANDALE

2010-06-13 13:03
kul att ni får lite fame