I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rull FOS-NER

Vår Hiphop - Graffiti

2010-04-28 11:58

Rull FOS-NER

FOSNER rullade igår mot Åsjordet i Oslo.
Om ingen mailar mig kan jag lägga upp min mobilbild.

2010-04-28 15:54
Hmm, man målar ju tåg för att de e skoj, anledningen till att folk inte vill ha upp bilder är förmodligen för att de ska skicas in till tidning eller ngt sånt...

2010-04-28 16:01
kneegrow hare en poäng där
jag skulle aldrig lägga upp bilder på whoa om det är någon annans målning
men alltid kul när nån gör det XD

2010-04-28 17:31
a-coman10

man målar tåg för att man vill att folk ska se tåget åka förbi dom ja. man målar inte tåg för att man vill att folk ska fota och lägga ut bilder på något som inte är deraspå internet.

2010-04-28 20:47
Haha, som vanligt..
Men har blivit ombedd att inte lägga upp fotot iaf..
Roligare o se personer fota tåget än själva målningen.
Chauffören tiltade rejält hehe!

2010-04-29 12:04
men din dumma jävel skriv inte i tråden att du ska lägga upp den!!!
om du ändå inte gör det XD.
såklart folk krigar då för att få se. skilnad om du skriver att du har bilder , om inblandade kanske vill ha en bra bild eller om ingen han tas vid tillfället jag älskar när folk lägger upp saker i forumet.
man får se skiten, och höra alla gnälla som alltid på whoa

det är en självklarhet att inte lägga upp andras bilder på nätet!!!!
copyright kallas det och det är alltid den som målat som har den...

2010-04-29 16:20
Fast copyright funkar ju inte så bra inom graff...folk snor namn, stilar, bakgrunder.....allt.

2010-04-29 18:45
jojo men en bild är mer copyright?

en bara en tag på en vägg eller?
alla i helavärlden snor tags men bilder är nått annat?

2010-04-29 19:33
tänk vad världen varit utan flogg och whoa?

2010-04-29 21:14
Om ingen mailar mig kan jag lägga upp min mobilbild.

2010-04-30 07:23
Såg den igår med, stod void vagngaraget på majorstua!
Fos och Ner har førresten bombat ner hela grunerløkka før ett par nætter sedan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-04-30 08:50
Om man målar tåg och tror att ingen kommer ta foto och eventuellt lägga upp d på det som vi kallar internet. ...
Ja, då är man ju bra mycket mer korkad och naiv än den som fotar skiten och langar upp på nån sida är. Vafan, det går liksom inte att styra väder och vind efter exakt önskemål, så är det bara. och Klimatet på internet ser ut så här, så är det helt enkelt bara.
Lägg upp viilken jävla skit ni vill vem fan bryr sig, blir så jävla less.
Och nej, jag skiter fullständigt i om vilden hamnar här, I UP eller rakt ner i papperskorgen. för helvete.

Fred ut.
jomensåatt...nå vet ja.

2010-04-30 19:24
haha.. fos suger.. mar va trevlig när vi skissade -98 på style wars..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-03 11:48
fett perra

blev precis träffad med en oldschool-intressepil

ta ta

2010-05-03 17:11
perradef

skitsnack

2010-05-03 20:11
Ni är grymt sega. Inga poäng till er.

2010-05-03 22:08
Brukar inte orka engagera mig i detta slitna gamla forumet men du säger att vi är "SEGA".................luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugn nu sötnos!

Här kommer ett direkt citat från dig: "haha.. fos suger.. mar va trevlig när vi skissade -98 på style wars.. " <-------Hur lamt är detta egentligen? Ok så du tycker att Fos suger men Mar (*vi drack en öl tesammans oxå tihi*) är en trevlig kille för ni skissade tillsammans 98. Ser du någon relevans alls i ditt inlägg? NEJ!!!!!!!!!

Alltså kan vi konstatera att intressepilar från svunna tider passerar detta forumet medan ditt bäst-före datum sakta men säkert rinner mot sitt slut.

Peace out dude

2010-05-03 22:11
Hehehe, och hör sen!

Nuff said.
jomensåatt...nå vet ja.

2010-05-04 09:38
Ni sväljer ju allt. Skärp till er.