Intresse för skånsk rulle?
Hejsan! Kommer antagligen bara få massa idiotiska pm och kommentarer här, men det skiter jag i. Jag tänkte bara höra om det finns något allmänintresse för en skånsk graffrulle. Så, finns det något itresse? Jag har lite kontakt med en hel del kända och större crews, och även små lokala, men tänker inte droppa några namn här. Har några klipp redan, men behöver en hel drös till.
självklart! oavsett kvalietet är det alltid kul att kolla på
det skulle vara kul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klart intressant men sen beror det ju lite på vilka som är med faktiskt.
http://www.fotolog.com/helsingbomb
Har noll koll på dom skånska crewsen så det vore fett. Så länge vi snackar tåg!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Låter fett somfan! Nu kan man bara hoppas att det fan händer någonting och att allt inte bara är snack.
Hade vart feting gött!
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
blir ju säkert av, som alla andra filmer som spånas ihop på whoa
Och allting blir mycket bättre av att du är negativ ?
Allt från Sverige intresserar mig! så kör på mannen !
Önskar dig all lycka. Du borde rulla upp mot stockholm/göteborg och filma lite där också så det blir lite mer blandat.
"finns inget dåligt med knark (hash,grönt) rökt det själv i ett år nu o jag mår susen!! röka o måla e grymt!!" - Jaojao
Graffare
2010-04-04 10:19
Bara det blir en tågrulle och inte väggar.
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
Helst med påga och Öresundståg! :)
Klotter är nått fint, typ som att mista sin oskuld
Ja, det finns ett intresse kan jag lugnt påstå. Fokus på tåg, lite bombing men även nån soft vägg hade gärna fått vara med för min del.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker att de alltid har varit bra upplägg i svenska graffiti-filmer. skulle vilja se nån backjump iallafall & bombing scen hade de vart sjukt fint.
jag är på.. stack ut och filmade igår ( fredag ). dt är filmat med nightshot pga kl var 10 något på kvällen såå, just nu funkar det inte att få in filmen, men ska försöka :P
ja för fan det låter fett ! finns många feta crews där nere !
ink_crew det e inget jävla kafferep för toys som vill filma sina taggs på en bänk utanför sin skola.. hade han sagt att de va en sån film när man skicka in skulle nog snubben som håller i det sagt de..
jaha missuppfattade lite, sry
Ord upp, det skulle vara fett! Tåg OCH vägg, malmö har mycket schysst throwup action.
Jag hatar internet.
hehe låter som att det kan bli en riktig hit! inte för att vara sånn men man måste ha lite kontakter för att göra en bra film
Bozaii, jag menade inte att vi " tagga " på våran skola.. vi stacka ut, gick över rälsen, gömde oss för bilar, folk, bussar osv.. målningen skedde på ett 6 meter stort el hus, så inga tags !!!
Fosho! Fetaste hade varit en massa streetbombing på lastbilar och sköna färgpanels, och ett soundtrack med 90's boombap som kontrast mot all jävla chrom och drum'n'bass
021Hndstls | Sundaytone Productionz WESTAROZE GRAFFITI & HIPHOPBLOG http://021handstyles.blogspot.com
jajajaj, ink_crew. det mr_salesman säger stämmer mycket väll. du kommer behöva ha en fot i krettsen för att få en bra film de räcker ej med att känna 4 crews som gör en film de blir lixom inge ball med de
Det handlar inte om att känna många häftiga crews, se bara på grovt skadeverk. Normännen har ju levererat rätt bra grejer i båda filmerna. Dock tror jag inte att någon vill titta på en film med linjeväggar och taskig kamera. Och att göra en film är mer än att bara filma och sen lägga på musik, titta bara på vad göteborgarna har levererat, dom hade kunnat göra riktigt feta grejer med materialet dom hade men dom har redigierat som luffare, tyvärr alltså.
Ja, det hade varit fett. Enbart en skånerulle hade varit kanon. Köpt den direkt
Ja.jag är på,vore tvär nice.Vore chill o snacka ihop sig lite men. det är lite knas o snacka om sådant här lix. pma om det är ngt, är på med graff rulle fan. PIZE
ja menar att man måste ha en fot inne för att kunna veta litta. du kan ju förfan inte lägga in mozart's musik till något en toy från ängelholm har skickat inn. de e fan 2 in 1 fail.
okej, liksom du tror att jag tycker om Mozart ??? fan vi snacka graff rulle, inte nån jävla ballad orkester !!! men skicka lite bilder till mig då Bozaii, trodde att man delade ett intresse på whoa, inte förtyck, pant !!!!
jag håller faktiskt med dig Mr_salesman, att det är en självklarhet att man måste känna lite folk för att en fet rulle skulle funka, men klipp duger ju med ? eller ?? sen är det skit svårt att hitta folk i denna staden som målar, intresset finns men man ska hitta personerna, nåt jag inte gör ! DAMM