Feta paneler , K-line
Yoyo! Efter ett konstigt samtal med några patetiska snutar så taggade vi hem mot K-line, där panelerna också skådades, I sumpan så fastnade ögon direkt på något som satt på det uppställda tåget vid stationen, polaren frågar om vi ska av, självklart ska vi det. Såg jääävligt bra ut, Och visst var det inga fula paneler precis, MDE & AOD paneler,bakgrund osv Riktigt feta !!!! Kubbar ner på spåren, Fotar från olika vinklar Kul som fan att se, big upp till MDE och AOD som pallar sig ut i gårdagens EXTREMA kyla ,samt denna plats på tåget som syns från bron över spåren, Bilder finns till förövarna :) Peace ! (Inlägget ändrat av _-bacteria-_ 2010-03-11 19:13:45)
bumpar denna. inte hört något från skaparna, någon som är intresserad av bilder?
Du känns aningen fishy asså.. Om jag fick betta en hundring på bra odds skulle jag betta på att du är snut, du ger iaf den känslan ifrån dig. Något känns off i ditt sätt att skriva på och hela din character..
haha wtf, jag är fan inte en snut om du tror det :S jag och en polare blev förhörda av några poliser när vi var i karlberg, eftersom vi var misstänkta klottrare och de ville att vi skulle goola ner andra målare, så nej. vi skådade två paneler påvägen hem och jag undrar om jag kan lägga upp bilder här eller om de som ligger bakom är intresserade av bilder från nära håll och vill att bilderna stannar i trygga händer? Btw, du skulle torska din hundring också ;)
visa bilden då ? pallar inte me någon goja här asså..
Tunga!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jo de var ju inte helt dåliga om man säger så, dumbass Haha där har du bild din idiot, tack nu "polisen " dickhead Hoppas ni som säger att jag är snut får i er i era hål idag. Snea hela bunten
Absolut knas bro HAHAHA! Om du skriver sånna saker får du skylla dig själv om folk tror att du är snut.
bara jag som läste första inlägget och tyckte att de lät som om ni lika gärna kunde tagit fram fikabrödet och haft gott om tid att filosofera om dripps och liknande? Sen kommer bildern upp och de känns som om den är hastigt tagen innan tåget börjar rulla. Besvikelsen....
AK är INTE snut om ni tro de hahah!
complexity Håll käft eller så skriver du något vettigt , jag sitter på 4 bilder på panelerna,detta var enda helbilden. Om du tycker att det ser ut som att tåget precis åker, så kan du lika gärna fota själv och vara nöjd med dina kort då, var glad att någon iaf lägger upp bilderna här eller så skiter du helt enkelt i att kolla. Whoa tappar verkligen mer o mer i standard vilket är sjukt sorgligt, så fort man lägger upp bilder på paneler eller rull så är det alltid någon avundsjuk p12 som gråter för att de inte får se rull och därför klankar ner på bilderna , VAFAN GÖR BÄTTRE SJÄLVA DÅ OM ALLT ÄR SÅ DÅLIGT ? ADMIN kan låsa tråden om den vill.
dom har buffat dom nu -.- men dom "misslyckades" för att nu är det en stor blå fyrkant där panelen satt
Ak, du behöver nog se över din egna p12 stil lite som blir förbannad över lite kritik. Jag sa min åsikt och står för att jag tycker att bilden var dålig, sen är de som alltid roligt att se att folk fortfarande orkar i de väder som vi har i Sverige just nu. De har jag däremot inte sagt något om. Men du kan inte blåsa upp det hela som om "nu kommer ni få se något ni ALDRIG sätt förut" textmessigt och sen kasta upp den bilden. Jag har många bilder på rulls och liknande men jag ställer mig på en plats där jag har stabilt underlag, riggar upp min kamera med stativ och ser till att få bra bilder från början.
ak är ju fan snäll att han lägger upp skiten iaf.jag och ak har ju också "bråkat" lite.fan va lite tacksamma...
complexity Men vem fan tror du åker runt med stativ när man är i plugget ? tror du jag åker med en 15 pix kamera med stativ o grejer ifall jag skulle se ett rull eller ? Herregud, det är mobilbilder som jag har tagit. Bli glad att det kommer upp bilder istället för de är ju inte varje dag det kommer upp bilder, som faktiskt får vara kvar.. Bitches
stativ när man ska fota panels? lite skakig på handen eller?
Älskar :D
Stående uttryck keep one's cool---{informellt} hålla huvudet kallt, behålla fattningen lose one's cool---{informellt} tappa huvudet, förlora fattningen
med tanke på den agressivitet ni alstrar så känns de inte ens värt att fortsätta att förklara för er att jag inte hoppade på någon utan enbart märkte att texten inte överrensstämde med resultatet.
Haha vad är problemet med folk? För en gångs skull så lägger någon upp en bild. Sen börjar folk tjaffsa för att bilden är lite skakig.
Jag instämmer med åsikten att bilden är dåligt tagen. Ta bort den!
maztha, håll käften snälla ? Ingen tvingar dig att kolla på bilden igen eller hur ? Så håll käften bara, eller fota bättre själv, capish din horunge ?
maztha dra åt helvete! bilden är bra. sätter 100kr på att du aldrig fixar en sån bild. so fuck you!