I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tipps & råd om vad man kan måla på

Vår Hiphop - Graffiti

   

2010-02-09 12:23

Tipps & råd om vad man kan måla på

Har börjat måla fame på somrarna de senaste åren. Men har redan tröttnat på våra fame här i stan, det är en bit att gå & det är en bit in i skogen & förjävligt med mygg.

Tänkte först införskaffa mig plywoodskivor & skruva ihop dem, på så sätt skulle jag kunna måla här på gården & ha plywoodskivorna i mitt källarförråd. Men ett gäng plywoodskivor blir ju tungt att bära fram & tillbaks.

Sen kom jag att tänka på att man kanske kunde införskaffa sig en pressening, men då kom jag att tänka på att den förmodligen skulle stöta bort färgen.. Om inte annat så skulle det säkert rinna ganska mycket.

Nu har funderat på om man skulle skaffa sig en duk, men vad för sorts duk? Jag kollade lite på IKEA & där hade det dukar med Matrialet: 100% Lin eller 52% polyester, 48% bomull. Jag har noll koll..

Har du tipps & råd du kan ge mig så skulle det uppskattas jätte mycket..

Tänkte det att duken, eller dukarna om man syr ihop 2-3 st så får man fixa en tyngd i den också. Men det kanske inte alls går med duk? Den kanske suger åt sig färgen & färgen växer i duken (förstår ni hur jag menar?)

Det ska inte bara vara 1 engångs grejj heller, jag räknar med att kunna köra på den flera gånger!

Hoppas på bra svar nu.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.