bst rne y2k?
nån som sitter på bilder? och har den gått igenom buffen?:P [email protected] (bara graffiti) (Inlägget ändrat av _-bacteria-_ 2010-01-22 17:39:41)
BSTRNDY2K** fottade den. övermålades sen rullat länge vet ej om fortfarande. bilden suger dock
CSG4SAINTSHIT!
Varför skulle jag de?
CSG4SAINTSHIT!
Jaga rull själv ist, fan ska du ha allt på silverfat eller
Haha, då borde du antagligen haft bild på skiten.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om någon har bild, varför inte dela med sig av den??? alltid kul o se vad som händer i andra delar av landet:)
-"Open Your Mind" din instängda egoistiska svenne!
åk dit o titta om de e så intressant då
Om du jagar rull men får det resultatet tycker jag synd om dig, inte precis svårt o jaga rull, lyckats sett 7 rull på en dag 2010 i stockholm, UTAN att jaga rull... DU har väl inte ögonen öppna helt enkelt, finns nästan alltid något i rull
men bor inte i sthlm bor utanför. håller med feztime vafan kan alla på whoa sluta va så jävla snåla....kom igen de är EN bild
jag bor också utanför stockholm, inte fan sitter ja o tjurar över att jag inte får se något rull... Rullar ju inte bara i sthlm, u fat prick
nej men alla är inte som dig...vill bara se bilden på målningen.jag ser massa rull.vem säger att jag inte gör de? jag vill bara se bilden.sen skiter vell jag i vad du ser.
hmm.. inga givmilda typer här inte:/ Men.. vem "jagar" andras rull? finns de ens såna fanatiska människor? kan ju fatta om förövaren själv jagar sitt verk.. men annars är det ju liite av en skada va:o -Tjurar? de är du som e tjurig, bitter o snål.. och gnäller o Tjurar Ännu mera över oss som är nyfikna på Rull. -låt oss vara nyfikna u fat prick! alla hänger inte vid spåren 24/7 o lyckas se 7 rull på en dag. Iof imponerande!.. men tyvärr. önskar jag hade tid och framför allt Orken men ack nej. finns liiite viktigare saker i livet och därför e jag nyfiken:) men men.. var en tjurskalle då :o
Det handlar ju inte om att hänga vid spåren 24, snarare att höra, " Nu rullar det, blablabla" så svårt äre inte o gå ut (som de flesta gör) och hålla koll då man förmodligen kan kolla när tåget kommer till ens station ?, Personligen tycker jag att det är så mycket mer känsla att se tåget rulla in, knäppa kort, höra folk ropa på än när man står där, än att sitta över internet och tro att man är någon allan och att alla ska göra som man vill , ha allt på ett silverfat medans du trycker i dig en chipspåse, U fat prick ! O de där med 7 rull, det var från centralen - halvvägs in på k-line, så .. Och ja jag e bitter som FAN på sånna som tror att folk ska göra som "ni" vill hela tiden, ibland är man värd bilder, ibland inte.. Respektera att han inte vill skicka bild, snarare ni som är tjuriga som gnäller som f7 på bilder, Ett ord, Patetiskt
har "vi" sagt att ni ska göra som vi vill? vi frågar efter en bild man kan få se.men whoa är väldigt snåla med bilder.
Och då är frågan, Vad fan har du för problem ? han vill inte skicka bilden, respektera det då, tror inte han kommer ändra sig för nån random snubbe som ber om bild precis.. Lär dig tolka ett svar, ett nej är ett NEJ
jag bara undrar vrf dom flesta är så snåla och inte kan dela med sig av en bild.tycker att de är tråkigt.jag frågar ju inte efter bilden längre eller på ett sätt gör jag de. men jag kan inte få tag på den på ett annat sätt. jag kan ju inte direkt trolla fram den....
Om jag har ? självklart att jag har gjort det! HAHAHAHA chill chill
AK håller med dig silverfat är för dom som inte är med. och jag delar inte med mig bilde för jag är snål.. nej jag ger inte bilden för ni kommer se den någon annan dag kanske inte på nätet eller så så tare chill. skriver som en apa efter ett par för många öl
CSG4SAINTSHIT!
graffitiforumet slutar aldrig förvåna.. och då syftar jag inte på trådskaparen. han ber om en bild, orka vara en fitta tillbaka. Tragiskt :)
Hur svårt är det att bara skicka en bild? Va inte så jävla snåla.
Hur svårt kan det vara att acceptera att man inte vill skicka en bilde? Har ni funderat 2 sekunder över varför han inte vill skicka bild? kanske publiceras någon annan stans såsom i en tidning eller liknande?
------------------------------- Tröttnat på Whoa? -> http://www.graffitiforum.se
Det handlar ju inte om att hänga vid spåren 24, snarare att höra, " Nu rullar det, blablabla" så svårt äre inte o gå ut (som de flesta gör) och hålla koll då man förmodligen kan kolla när tåget kommer till ens station ?, Personligen tycker jag att det är så mycket mer känsla att se tåget rulla in, knäppa kort, höra folk ropa på än när man står där, än att sitta över internet och tro att man är någon allan och att alla ska göra som man vill , ha allt på ett silverfat medans du trycker i dig en chipspåse, U fat prick ! O de där med 7 rull, det var från centralen - halvvägs in på k-line, så .. Och ja jag e bitter som FAN på sånna som tror att folk ska göra som "ni" vill hela tiden, ibland är man värd bilder, ibland inte.. Respektera att han inte vill skicka bild, snarare ni som är tjuriga som gnäller som f7 på bilder, Ett ord, Patetiskt hm.. det låter som att du är djupt insatt i det här med att måla tåg, iaf.. vad som rullar här o där och vad som rullar förbi ens station.
Men vem har sånna kontakter och stenkoll på vad som rullar förbi ens station tänker jag?? ;)
Kan förstå att du stör dig ganska hårt på internet med tanke på att det underlättar så mycket o gör det enklare för andra, medans du själv jobbar o sliter för de rull du hör talas om och föredrar att se det live.
Men vad gör du på Whoa undrar jag då, eftersom du verkligen inte föredrar internet utan verkligheten, som tex inte jag kan uppleva.
Men så här är det OCH har varit i ganska många år nu.. så släpp det liksom. det snacket och hatet om internet har vart uppe här förr, fast för många år sedan.
o snacket om att
Få allt på silverfat o vara bitter på sånna som tror att folk ska göra som ni vill hela tiden. - Nu får du la Ge Dig!?
Låt folk säga sitt, o sluta ta allt på blodigt allvar.
Vem fan bryr sig om någon har bild o lägger upp den eller Ej, vad man än säger så har HAN makten, eller fattar du inte det?
Håll dig till verkligheten eftersom du faktikst kan uppleva den istället för att sitta HÄR på Whoa o Gnälla o vara hatisk o ta allt som en 65årig gubbe! U fat prick..
Riiiktigt patetiskt är det ja! :)P
Om man gillar tågrull så får man reda på sådant. Jag gillar att se tågrull live ja, att se bilder betyder inget, ingen känsla alls nästan, Ja hänger inte på whoa för att klaga om att några fags vill ha, men ni tjatar som fan och respekterar inte att han INTE vill dela med sig av bilden ? Vart ligger problemet? Ska ni tjata över bilden till er dator eller ?
suckar..
Låt folk säga sitt, o sluta ta ALLA ORD SOM SKRIVS HÄR på blodigt allvar. Vem fan bryr sig om någon har bild o lägger upp den eller Ej, vad man än säger så har HAN makten, eller fattar du inte det? Håll dig till verkligheten eftersom du faktikst kan uppleva den istället för att sitta HÄR på Whoa o Gnälla o vara hatisk o ta allt som en 65årig gubbe! U fat prick..
Fett jobbig du är, fatta att du inte kommer få bilden din idiot, va fan är problemet ? Se till o fota det själv då nästa gång, Lovar du blir gangbangad i dina hål
.. och det här är varför man älskar graff-forumet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag har fan inte skrivit nåt...
hahahaha.. Några frågor: Vad är det AK svarar på?? Vem är det som "tjatar" så mycket om att få se detta stackars rull på bild??? Och mycket Respekt till HAN som njuter på perrongen då han ser rullen LIVE.. för att sedan gå hem o sätta sig på WHOA o FliPpA tootalt på folk o sedan hota dem med att gängbanga dom i alla sina hål. - Uhe, men smaken är som baken. Har ni inga regler för beteende på WHOA eller?
Att det kan va så svårt att efter ett nej ba ge upp asså, prova rök en gås eller två, för nått Medicin mot det annars lär du ju inte hitta, iofs ditt add/adhd lär ju vara din energi källa, prova dissa ritalinet, snorta lite schysst tjack eller rök ner dig, mannen duhar problem. du tjatar som en 3-åring i trotts åldern jag menar, förstår du inte hur du själv låter så rekomenderar jag lite droger.
Rädd för verkligeheten
Ak har ingen bild. det är därför. U win Feztime!
aaa tjena
ja ber inte ens om bild? :) Men sorry ja ske ge mig haha
AK verkar behöva en FET gås ja! senast någon bad om en bild var ju för fan 2010-01-19 09:58. Läser ni inte innan ni skriver???
The longer you go on the more you learn..
HAHAHAHA, riktigt bra tråd... Snubbar som är helt skitnödiga alltså, tagga ner vafan
softa under ett träd typ det är fett chill..det luktar rök
vilket djur vill inte knarka?