alltså Hubbelito.. haha fan vad skön du är, kunde inte ha sagt det bättre själv. word!
Hehe...
knasboll1995 P14
Nae men ärligt.. Jag driver bara med dig, vad jag än skriver.
byt ansikte,,, är nog bästa sättet
Byta ansikte haha! Men ja som det ser ut så är det nog faktiskt ända utvägen för din del! :)
Slap a bitch, allways
Face-off
The News called it crack, i called it diet coke..
annars kan du ju alltid springa runt i rånarluva framöver. Det ser både häftigt ut och du visar inte ditt ansikte.. Smart va?
Hubbelito (Y) :D jag har kört överallt i sthlm sen jag var 13. omaskerad. på tunnelbanor, tågen, bussarna, polisbilar, överallt.. hade inga problem.. tänk att folk kan vara så skrajja. riskera lite för konsten :D men bara om du har något att komma med dvs. :D aldrig åkt dit för skiten även om det haffat mig med färg och shit. Har blivit fångad på kamera då jag sett dem, haha, och finns i registret sen tolv års ålder.. graff är det minsta problemet man råkat ut för. passa så inte mamma blir arg bara som sagt ett bra tips är att ta med en kompis som är gymnast :D han kan stå på dina axlar och spraya för kameran (Y) om den sitter högt upp puss pårej sötunge :)<3<3(L) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett bra tips är att ta med en kompis som är gymnast :D han kan stå på dina axlar och spraya för kameran (Y) om den sitter högt upp puss pårej sötunge :)<3<3(L) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så gulligt sagt av dig (v)
det var inte jag
upperera änsiktet bree! Fkb!
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
skjut alla snutar i din stad, så är du inte längre efterlyst.
jag har torskat på samma tagg 3ggr bombar ALLTID omaskerad där det finns kameror har samma jävla kläder på mig varje dag hahahah och dom har inte plockat mig än.
whats wrong with nill?
jag har torskat på samma tagg 3ggr bombar ALLTID omaskerad där det finns kameror har samma jävla kläder på mig varje dag hahahah och dom har inte plockat mig än. hehe har torskat 3 ggr men aldrig blicit catchad... =)
och dom har inte plockat mig än. WoW...
det var inte jag
ja visst är det coolt
whats wrong with nill?
neka
galen graffiti film: http://www.youtube.com/watch?v=O7CT7kZ8NTY
ja visst är det coolt AA FETT COOLT.
det var inte jag
Det besta e la att forsoka spreya linnsen. men bara dom inte sog ditt face
nej jag har faan inge dyc men jag pallar inte tänka effter på sec skiten........................................ inte på efter heller knasboll1995
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. Det regnar i ragnars rabarber rabatt, det är farbror rabalder med spruta och tjack!
jag har torskat på samma tagg 3ggr bombar ALLTID omaskerad där det finns kameror har samma jävla kläder på mig varje dag hahahah och dom har inte plockat mig än. samma kläder varje dag?? :P
Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain. Det regnar i ragnars rabarber rabatt, det är farbror rabalder med spruta och tjack!
va dum man är om man tror man kan åka fast när man lirar på dom nya vagnarna ..
det var inte jag
nill, du är äcklig
Det är aldrig för sent att ge upp!
Han är grime. Jag kom på ett nytt sätt o klara dig.. Du kan måla dig med svartskokräm och byta namn till Tupac Shakur och glida rundor i silvriga byxor och en alldeles för stor tröja.. Då smälter du in bättre. Säg gärna "nigguh" o "MufAkka" i varje mening.. släng in en abo ibland. Börja röka cigg och drick manliga 7,5or och hostar på varje klunk.. Sen så har du en tröja med ett majablad på så folk antar att du röker gräs.
jag har kört på blå linjens slutstation och jag har kört utan mask eller nåt och ingetr har hänt mig. Förresten jag har blivit tagen tidigare så dom har mig på bild
Vilken jävla snopp mätar tävling denna tråd blivit, helt sjukt! och Ts, keep it up haha!
Jag har kört på Rosenbad o sprang ifrån 120 säposhunnar o hoppa i havet o simma till Finland o körde hela Helsingfors o torskade aldrig. Måste hålla med b-back faktiskt. Och du knasbollen95 du borde lägga ner o växa upp lite innan du ger dig på något sånt här. Iomed att du är 14 så kommer du antagligen slippa åtal o sånt, o bara behöva prata med soctanten några gånger, om du har en "snäll" åklagare dvs.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
-Stekarn- du verkar fan också vara helt inkompetent , man stavar inte " värkar " med Ä utan E... jävla pant... här på whoa ska man nog inte leka efter små gangstrar utan be cool.. FATTA VISSA HAR SVÅRT ATT STAVA !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad alla är hardcore som "bombar" omaskerad. "Whoa - Åldersgräns 15 & stavkunnig."
hehe säg i rätten fuck of and die det var inte jag det var molgan^^ buss kamerorna suger torskade på det, jävla loser man e hahah men verkar ej bli rättegång. dom använd bara några bilder så dom verkar ej använda filmen som bevis utan bara bild utag från filmen. haha till tig som skrev fråga snuten dom vet bäst???? snuten brukar alldrig veta ett pisss när man frågar om någott änfördel är att maskera sig när man målar eller bomba i döda vinklar på tåg eller bussar som den store profeten sa big king mobza oliv olja respeccta
"Whoa - Åldersgräns 15 & stavkunnig."
men köp en data till en så att det funkar förfan det är inte skolan vi är i? utan i ett jävla graff forum där alla skiter i hur dom skkkkkrivvvverrrr man snabbb slangggar hellla tiii dddennn och orkar inte rätta sig om det blir feeeeeeel palla bry sig börja som lärare eller nått i svenska och nykterhets förbund man skriver aldrig bra på fyllan --------------------------------------------------------------------------- sveriges gnälligaste forum WHOA gör en endrig så lite glada kan vara här å inte massa bezervisezzzz hahahahahahahahhahahahahahahahah hahahahahahahahahhahahahahhahahahh jobbigt va gnällll nu för fannnnnnnnnnnnn
Cliqe_pinso Satan vad du är äkta då! Jävla blockmongo!
??????????????????? BLOCKMONGO NO NO MR